MS Windows
briani 27239
Genvej til "søg"
Fra : - wolf -

Dato : 29-04-02 20:29

I Windows XP (og andre Windows'er) er der i "Start"-menuen en søgefunktion,
der giver mulighed for at søge efter diverse filer. Er det muligt at starte
denne søgefunktion via et fiffigt rundll32 kald, så man kan starte en
søgning uden at skulle klikke rundt i Start-menuen?

- wolf -

Fra : D@lby

Dato : 29-04-02 20:45

> [...]
> denne søgefunktion via et fiffigt rundll32 kald, så man kan starte en
> søgning uden at skulle klikke rundt i Start-menuen?

Drag And Drop, dit "søg" ikon fra start menuen, ud på skrivebordet!

-=D@lby=-

Fra : - wolf -

Dato : 30-04-02 13:21

"D@lby" <REMOVETHISlarsdalby@hotmail.com> wrote in message

> Drag And Drop, dit "søg" ikon fra start menuen, ud på skrivebordet!

Tak for tippet - det var jeg ikke klar over, at man kune.

Men kan man ikke også lave et kald, så en anden applikation kan starte
programmet, f.eks. via RunDLL32?

- wolf -

Fra : Claus Henriksen

Dato : 29-04-02 21:36