MS Windows
briani 27239
startmenu/proceslinie
Fra : michael

Dato : 29-04-02 18:15

Jeg har et problem med ovenstående, i stedet for den oprindelige placering i
bunden af skærmen ligger proceslinien op langs højre side af
skærmen.........
hvordan får jeg den ned på sin oprindelige plads?

på forhånd tak
michael

Fra : FeZ

Dato : 29-04-02 18:21

"michael" <michael.dansken@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan får jeg den ned på sin oprindelige plads?

Du peger på et "blankt" område på proceslinien og holder
venstre museknap nede. Nu trækker du markøren ned
i bunden af skærmen til du ser et omrids af proceslinien.
Slip museknappen - og voila !
--
FeZ

Fra : scn

Dato : 29-04-02 18:24

> [...]
> af skærmen.........
> hvordan får jeg den ned på sin oprindelige plads?

klik på den grå bjælke, træk den ned i bunden og slip

Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-04-02 18:38

Mon, 29 Apr 2002 19:15:25 +0200, skrev "michael"
<michael.dansken@get2net.dk>:

>hvordan får jeg den ned på sin oprindelige plads?

Prøv at træk den ned i bunden, hvis det er det du ønsker, den
skal være.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Frank Jensen

Dato : 29-04-02 18:42

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Prøv at træk den ned i bunden, hvis det er det du ønsker, den
> skal være.

Hvis det er i XP han mener, skal han først Unlocke Proceslinjen, - Højre
klik - "Lock The Taskbar"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-04-02 19:09

Mon, 29 Apr 2002 19:41:38 +0200, skrev "Frank Jensen"
<Frank-kbhjensen@mail.dk>:

>Hvis det er i XP han mener, skal han først Unlocke Proceslinjen, - Højre
>klik - "Lock The Taskbar"

Det er det vel næppe, for så var han jo ikke kommet til at flytte
den.
Eller også er den ulåst i forvejen.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-04-02 23:15

> Det er det vel næppe, for så var han jo ikke kommet til at flytte
> den.
> Eller også er den ulåst i forvejen.
> --
God pointe