usb og netværk??
Fra : N/A

Dato : 29-04-02 21:43

Er det muligt at sammenkoble 2 pc med win98 via usb-kabel?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-04-02 21:44

"N/A" <hemmelig@nospam.com> wrote in message
> Er det muligt at sammenkoble 2 pc med win98 via usb-kabel?

Ja, med et USB-link kabel

Men det er bedre og billigere. Med 2 stk netkort samt krydset-kabel. Kan
mange gange fås som et sæt

Fra : N/A

Dato : 30-04-02 12:20

Kunne man få lidt hjælp til, hvordan man gør? Jeg har prøvet at bruge guiden
direkte kabelforbindelse, men der kan den ikke finde usb-porten, kun seriel
og parallel portene.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-02 15:27

> [...]
guiden
> direkte kabelforbindelse, men der kan den ikke finde usb-porten, kun

Jeg har ikke prøvet det, men du skal have et specielt USB kabel. Ligesom du
skal have et krydset netværkskabel, ved direkte tilslutning mellem 2 pc´ere.