8600/250 booter ikke
Fra : Krumme

Dato : 29-04-02 17:51

Jeg er en klovn! Jeg er gamel pc-mand. Jeg troede at pc-ram og mac-ram var
de samme. Jeg monterede pc-ram i min mac, men den bootede ikke ( den når
ikke engang at sige tågehornslyden ) Jeg pillede rammene ud af maskinen og
startede, men den bootede stadig ikke. Jeg har skiftet processorkort,
bundkort, resat PRAM og CUDA. den booter stadig ikke. batteri er ok. Kan det
tænkes at alle ramklodser er brændt af? Hvilken effekt vil det have hvis der
ikke er ram i maskinen når den starter? har du et bud, tager jeg med kyshånd
imod.

mvh:
Kasper Bavnshøj
kasper@bavnshoj.dk

ps:

Hvis du bor inden for en radius af 50 km fra Herning og har en 8600 samt et
stort hjerte, er jeg meget interesseret i at få testet mit processorkort
samt mine ram i din maskine. Jeg vil godt give en lille skilling for
ulejligheden

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-04-02 18:12

In article <3ccd7a00$0$247$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Krumme" <kasper@bavnshoj.dk> wrote:

> Jeg er en klovn!

Har du så en stor rød næse og størrelse 87 i sko?

> [...]
> ikke er ram i maskinen når den starter? har du et bud, tager jeg med kyshånd

Du have mast godt til for at få PC-etellerandet RAM i din 8600, så hvis
du har sat den rigtige RAM ned i et af de slots, så er det ikke sikkert
de sidder ordentligt.
Hvis der ikke er RAM i maskinen, så starter den ikke op, det samme
gælder hvis der ikke er VRAM i den.

Har du virkelig et ekstra bundkort til en 8600 liggende?

Fra : Villy Erichsen

Dato : 29-04-02 19:39

Krumme wrote:

> [...]
> stort hjerte, er jeg meget interesseret i at få testet mit processorkort
> samt mine ram i din maskine. Jeg vil godt give en lille skilling for

Jeg bor i Hammel - ca 50 km fra Herning og har bl. a. en 8600 og hjertet har
vel den størrelse som hjerter skal have.
Kontakt mig direkte hvis det har din interesse.

VH
Villy Erichsen