Lis Sørensen - Dine øjne de skal se, tab m~
Fra : Jacob

Dato : 29-04-02 16:32

Hejsa

Jeg skal bruge noder, becifringer eller tablatur til "Lis Sørensen - Dine
øjne de skal se", i forbindelse med en gymnasie-eksamen. Men jeg kan
simpelthen ikke finde noget som helst, hverken på Biblioteket eller på
nettet. Så hvis der var en der ville poste nogle akkorder ell. lign. ville
jeg blive meget taknemmelig.

På forhånd tak.
Jacob

Fra : Katsen

Dato : 29-04-02 18:24

www.bibliotek.dk finder den her (søgning på materiale=noder og fritekst= lis
sørensen):

Sørensen, Lis, f. 1955
Indtil dig igen : Sørensen's bedste : for 1 stemme med becifring, delvis med
guitar, blæsere, klaver, harmonika og trommesæt

musik og tekst: Lis Sørensen m. fl., redaktion: Torsten Olafsson m. fl.,
transskribering ... : Torsten Olafsson, fotos: Jacqueline Fluri & Robin
Skjoldborg
1996. 62 sider, illustreret
Forlag: Warner/Chappell Music Denmark
Emne: rock ; pop ; 1990-1999 ; Danmark
Opstilling i folkebiblioteker: 78.794
Sangene fra cd'en: Indtil dig igen
Med sangtekster
ISBN: 87-90050-25-8
Pris ved udgivelsen: kr. 175.00
Indhold:
Held og lykke ; Indtil dig igen ; Fuld af nattens stjerner ; Tæt på Ækvator
; Forvandling ; Mine øjne de skal se ; Husk de kys ; 100 gange til ; Verden
er i farver ; Ingen glæde uden dig ; En pige og en mand ; Fri for at drømme
om dig ; Morgensol ; Når du engang kommer hjem ; Vågen i drømmeland ; Lyngen
er lilla ; Stille før storm

katsen

Fra : Jacob

Dato : 30-04-02 14:05

"Katsen" <kdonot@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> www.bibliotek.dk finder den her (søgning på materiale=noder og fritekst=
lis
> sørensen):

Mange tak for det....jeg havde selvfølgelig kun kigget på det lokale bib.

---Jacob---