Tortie-børn opdatering
Fra : marianne hellemose

Dato : 29-04-02 17:06

Killingerne vejer nu fra 145 - 170 gr, der en enkelt
køn-rettelse, det ser ud som om begge de sorte m/hvidt
er piger, så der er 5 piger og 1 dreng (indtil videre *GG*)
men de er alle henrivende og Tortie er så stolt af dem
og passer så godt på dem, jeg vil også gerne pointere at
hvis nogle af jer skulle få lyst, er I velkomne til at komme
forbi, ellers er der forhåbentlig fotos i morgen eller
overmorgen. Mange "spin" fra Tortie.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@mail.dk

Fra : Birgitte

Dato : 29-04-02 17:30

Hej Marianne
Håber lidt på, at du lægger billederne ind på din hjemmeside, da jeg ikke
kan se binaer.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-04-02 21:11

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in message
> Hej Marianne
> Håber lidt på, at du lægger billederne ind på din hjemmeside, da jeg ikke
> [...]

Jeg har faktisk tilbudt Marianne at lægge dem på min hjemmeside, men jeg har
ikke fået nogen form for respons, så det var nok ikke interessant.

Suk.

Mvh,

Tony

Fra : Pernille Scharff

Dato : 30-04-02 14:34

Hej Marianne,

så har jeg også bedt min bank om at overføre lidt økonomisk støtte
Glæder mig til at se billeder!

/Pernille (og de to forkælede mislinger)