Width på Select ?
Fra : Torben

Dato : 29-04-02 14:08

Hejsa gruppe,

er det virkelig ikke muligt at bestemme bredden på en select-box i Netscape
?

Jeg har prøvet med:
<select style="width: 90px"> som virker i IE - men Netscape er totalt
ligeglad !

Har i nogle gode idéer ?

På forhånd tak !
Torben

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-04-02 14:36

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> wrote in

> <select style="width: 90px"> som virker i IE - men Netscape er
> totalt ligeglad !

Netscape 4.x ? - i så fald er det fordi den er for gammel til at
kunne finde ud af det...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Marilu+Bjarne

Dato : 29-04-02 20:58

size=num

virker i Netscape 4.7

--
Bjarne Jensen

Fra : M@ds

Dato : 30-04-02 14:18

"Marilu+Bjarne" <mbjensen@t-online.de> wrote in message
> size=num

Hvilken enhed har num?

Hilsen
Mads

Fra : Marilu+Bjarne

Dato : 30-04-02 19:17

> Hvilken enhed har num?

Ups... jeg har vist stukket næsen i et emne jeg heller ikke ved noget om
- læste det som "input", og det er vist ikke helt det samme. Undskyld.

--
Bjarne Jensen