Gangs of New York
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 29-04-02 11:57

Hovsa, den er da gået forbi mit filmhoved
http://www.gangsofnewyork.com/
http://us.imdb.com/Title?0217505
Scorsese er tilbage ved det han er bedst til.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jesper Winding

Dato : 29-04-02 12:57

Bare en skam at han har hyret den skvaddernakke til DeCaprio - hvad fanden
laver sådan en tøssedreng i en gangsterfilm?

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Peter Larsen

Dato : 29-04-02 14:29

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote in message
> Bare en skam at han har hyret den skvaddernakke til DeCaprio - hvad fanden
> laver sådan en tøssedreng i en gangsterfilm?

> [...]
Hejsa

Kan ikke forstår folks "had" til DiCaprio. Jeg ser ham som en meget
talentfuld
skuespiller, se bare Romeo & Julie og Basketball diaries.

Er det fordi han blev overeksponeret i sammenhæng med Titanic?

Hilsen

Peter

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 29-04-02 14:49

On Mon, 29 Apr 2002 15:28:38 +0200, "Peter Larsen" <????Trump@pc.dk>
wrote:

> [...]
>skuespiller, se bare Romeo & Julie og Basketball diaries.
>
>Er det fordi han blev overeksponeret i sammenhæng med Titanic?

Jeg og så liiii The Beach - puuha.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Wertigo

Dato : 29-04-02 14:50

Jesper Winding <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i
> Bare en skam at han har hyret den skvaddernakke til DeCaprio - hvad fanden
> laver sådan en tøssedreng i en gangsterfilm?

Gider du forklare den bemærkning:
Hvorfor er han en skvaddernakke?
Hvorfor er han en tøsedreng?
Hvorfor hører han ikke hjemme i en gangsterfilm?

Jeg kan ganske enkelt ikke forstå folks antipati overfor Di Caprio. Han er
da en udmærket skuespiller, der måske aldrigt helt har brudt igennem
kvalitetsmæssigt - men som måske heller ikke har haft de rigtige roller.

OK - hvis han fuldstændigt falder igennem i to af de på papiret mest
interessant film i år GONY og Spielbergs Catch Me If You Can, så vil jeg
give hans kritikere ret. Indtil da må han nyde godt af _the benefit of the
doubt_.

MvH Mikkel

Fra : Jesper Winding

Dato : 29-04-02 16:39

Jeg syntes da det kan være lidt svært at blive ved med at give en
skuespiller "the benefit" hvis han gang på gang viser en utålelig præstation
på skærmen - som f.eks. The Beach, Romeo+Juliet, Titanic, Man in the Iron
Mask (og så syntes jeg egentlig heller ikke B-Diaries var noget at råbe
hurra for heller!) - Det er mig en gåde hvordan en person der i den grad
ligner en forvirret snothvalp (jeg undrer mig stadig over om det var
skuespil i Gilbert Grape) kan blive hyret til en gangsterfilm af en af de
store.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 29-04-02 16:46

On Mon, 29 Apr 2002 17:39:23 +0200, "Jesper Winding"
<jesperw@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>ligner en forvirret snothvalp (jeg undrer mig stadig over om det var
>skuespil i Gilbert Grape) kan blive hyret til en gangsterfilm af en af de

Gud ja i The ironmask var han da _så_ ringe!!
Nope han er og bliver middelmådig og jeg fatter derfor heller ikke
hvad han skal i så stor en film!?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-04-02 21:14

Morten Bowman Hansen wrote:
> [...]
> http://www.gangsofnewyork.com/
> http://us.imdb.com/Title?0217505
> Scorsese er tilbage ved det han er bedst til.

Hvor er Robert De Niro og Joe Pesci?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-04-02 11:31

Ja dem savner jeg også