print inklusiv baggrundsbilled
Fra : Martin

Dato : 29-04-02 11:56

Hej.

Jeg har et lille problem.
Når jeg printer siden, printer den ikke baggrundsbilleder.

Hvordan får jeg det til at virke?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-04-02 12:53

Mon, 29 Apr 2002 12:56:03 +0200, skrev "Martin"
<mas@kringit.com>:

>Når jeg printer siden, printer den ikke baggrundsbilleder.

Det skal du indstille i din browser.

I IE:

Funktioner => Internetindstillinger => Avanceret => Printing
(Udskrivning eller, hvad det nu hedder i dansk IE).

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor svar herpå vil
blive bragt.

PS.
Og du kan ikke i et htmldokument skrive et eller andet, så
baggrundsbilleder/baggrundsfarver vil blive printet (heldigvis).
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Martin