simlock Mobilix
Fra : Thomas.b

Dato : 04-02-01 22:07

Hejsa !

Jeg har lige fået en mobilix telefon som er fri at forpligtser
Jeg har den unlock kode som skal bruges. Men ved ikke hvordan den skal
indtastes. Jeg har sat et teledanmark simcard i på disp.. står der sim
låst.
på telefonen står der Mobilix Sagem MC725

m.v.h.
Thomas

Fra : N/A

Dato : 05-02-01 00:35

Fra : Thomas.b

Dato : 05-02-01 00:35

Tak for det..lige efter jeg at jeg fik sendt mit spørgsmål afsted.fandt jeg
problemet jeg havde læst koden forkert

thomas

Fra : larsne

Dato : 07-06-03 14:03