MS Windows
briani 27239
FAT -> FAT32
Fra : DP

Dato : 29-04-02 10:57

Hej,

Jeg har 2 harddiske - en primær drev C samt en anden som indeholder D, E og
F drev

Kan jeg konvertere eks drec C til FAT32 uden at det berører de andre ?
PS! Programpakker er installeret hhv. på drev C & D.

Kan jeg eks. nøjes med at prøve at konvertere drev F alene ?

Hvordan er risikoen for, at man ryger ud i problemer, og ikke kan køre mere
eller alt ens data er væk ?

hilsen
Dennis
Windows 98

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-04-02 11:25

"DP" <Dennis@BellaLuna.dk> wrote in message
> Kan jeg konvertere eks drec C til FAT32 uden at det berører de andre ?

Du konverterer filsystemet ikke disken...

> Hvordan er risikoen for, at man ryger ud i problemer, og ikke kan køre
mere
> eller alt ens data er væk ?

Backup er _altid_ en god ting...

--