JavaDoc refactoring
Fra : Morten

Dato : 29-04-02 10:43

Hej. Nogen der kender et værktøj der kan lave refactoring af
JavaDoc, fex. så beskrivelsen fra et interface kommer over i
alle implementerende metoder, eller at de får en
@see my.Interface#(String)

Mvh Morten

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 29-04-02 18:22

Morten <morten@kikobu.com> wrote:

> Hej. Nogen der kender et værktøj der kan lave refactoring af
> JavaDoc, fex. så beskrivelsen fra et interface kommer over i
> alle implementerende metoder, eller at de får en
> @see my.Interface#(String)

Ikke noget specifikt værktøj, men Netbeans gør, det hvis man udføre en
Tools -> Syncronize på et interface/abstrakt klasse, som det kender
javadoc'en til.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt. Ikke kun Tuborg har noget i gære.

Fra : Flemming

Dato : 29-04-02 19:33

Hejsa

Som stor fortaler for IntelliJ IDEA syntes jeg du skal
give den et testskud. - den kan nemlig

www.intelliJ.com/eap

og registrering er gratis.

hygge