netværket er væk
Fra : Holyfather

Dato : 29-04-02 09:11

Jeg har forbundet 2 computere gennem tdc adsl med en router og en switch.
Begge maskiner kører xp pro. Efter jeg har installeret Norton firewall og
antivirus, vil de to computere ikke komunikere indbyrdes. Den ene (PINK) kan
se den anden (LAPTOP), men kan ikke få adgang. LAPTOP vil overhovedet ikke
kendes ved netværket.. ICF er enablet på begge maskiner.

please help

Fra : Jesper

Dato : 29-04-02 14:43

"Holyfather" <the_holyfather@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> se den anden (LAPTOP), men kan ikke få adgang. LAPTOP vil overhovedet ikke
> kendes ved netværket.. ICF er enablet på begge maskiner.

Nu kender jeg ikke Norton Firewall, men du skal finde et sted hvor du kan
sætte op hvilke ip-numre du vil lade komme forbi firewallen uden at blive
filtreret.

mvh
Jesper

Fra : Holyfather

Dato : 29-04-02 21:06

">
> [...]
> filtreret.
>
>Skulle være gjort, men er ikke sikker. Der er jo en grund til det ikke
virker, og det kunne sagtens være den

mvh