Slægtsforsker
Fra : Thomas Sørensen

Dato : 29-04-02 08:08

Slægtsforsker.

Er der nogen som kender min slægt, i såfald vil jeg gerne have kontakt til
Slægtsforsker, med familiesammenfald .

Her følger 3 x 3 generationer :

1)
Klammen Hansesgaard Andersen , f. 6. 8. 1920 – Sahl sogn, Ringkøbing A.
Søn af.
Thomas Kristian Andersen, f. 28. 12. 1879 – Erslev sogn. Viborg A.
Søn af.
Poul Kristian Andersen , f. 3. 6. 1856 . – Kisum sogn, Viborg A.
2)
Mette Kirstine Klemmensen , f. 6. 7. 1881 , - Sahl sog., Ringkøbing A.
Datter af, (gift med Thomas K. Andersen)
Anders Hansesgaard Klemmensen , f. 8. 5. 1843. Sahl sogn , Ringkøbing A
Søn af,
Clemmen Andersen Hansesgaard , f. 1803 Ørding sogn, Thisted A.
3)
Ane Jensen f. 1. 3. 1854 , Bjert , Sahl sogn, Ringkøbing A.
Datter af. ( gift med Anders H. Klemmensen )
Jens Peter Christensen f. 3. 6. 1820 , Bjert, sahl sogn, Ringkøbing A.
Søn af. ( gårdmand på Damsgaard. I Aal. )
Christen Jensen f. 1792 - ( Gårdmand på Nørregaard i Bjert. )

med venlig hilsen
Thomas Sørensen

Th.sorensen@teliamail.dk

Fra : Familien Kristensen

Dato : 29-04-02 17:49

"Thomas Sørensen" <th.sorensen@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> Slægtsforsker.
>

> Er der nogen som kender min slægt, i såfald vil jeg gerne have kontakt til
> Slægtsforsker, med familiesammenfald .
>
> Her følger 3 x 3 generationer :
--Klip --

Hej Thomas!
Hvis du nu deler dine aner lidt op og bringer din efterlysninger i
http://dis-danmark.dk/forum/list.php?f=1
er der måske større chance for at "en-eller-anden" genkender een eller
flere af dine aner.

Jeannie Kristensen
http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/slaegt/default.htm

Fra : Gitte Frydendall

Dato : 30-04-02 19:35

Hej Thomas

Hvorfor ikke sende en gedcom-fil til Lundins sammenlignings maskine ? se på
http://www.lklundin.dk/gedcomp/index.html

Mvh
Gitte Frydendall

Thomas Sørensen <th.sorensen@teliamail.dk> skrev i en