MS Windows
briani 27239
"sikkerhed" spørgsmål
Fra : massage

Dato : 29-04-02 07:50

hej NG

spørgsmål:

en computer med xp har flere brugere.
den ene arbejder med dokumenter og får mæils som ikke må ses af andre...
er det nok "bare" at lave en specil log in eller skal der andet til
og i givet fald hvad...!

Kasper..

Fra : DonE

Dato : 29-04-02 10:53

--
/DonE
"massage" <nlp@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>Kontrolpanel< og >Brugerkonti<
skulle være nok.
/DonE

Fra : massage

Dato : 01-05-02 08:36

hummmmmmmm ...

har prøvet ...
men jag kan godt komme ind i dokumentern via stigfinder ....

kan man "låse" mapperne på en eller anden fiks måde??

Fra : Simon Kamber

Dato : 02-05-02 22:11

On Wed, 1 May 2002 09:35:44 +0200, "massage" <nlp@ofir.dk> wrote:

>kan man "låse" mapperne på en eller anden fiks måde??
Hvis du bruger NTFS formatterede drev kan du inde under mappens
egenskaber/sikkerhed begrænse de forskellige brugeres adgang til
mapperne.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 04-05-02 13:45

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> wrote in message
> Hvis du bruger NTFS formatterede drev kan du inde under mappens
> egenskaber/sikkerhed begrænse de forskellige brugeres adgang til
> mapperne.

Er der nogen ulemper ved at skifte til NTFS mht spil og grafik, f.eks?

mvh,
Rasmus B

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-05-02 17:24

Sat, 4 May 2002 14:44:58 +0200, skrev "Rasmus Bertelsen"
<rasmusbertelsen@get2net.dk>:

>Er der nogen ulemper ved at skifte til NTFS mht spil og grafik, f.eks?

Nej, det vil der ikke være nogen forskel på.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : vendepunkt.dk

Dato : 05-05-02 07:33

jeg takker for svarene ... og vil lege lidt videre med det ....

det var den med NTFS jeg liiiige havde glemt...!

tak for hjælpn