GTA 3 til PC? kommer det?
Fra : Andrew

Dato : 28-04-02 18:41

Hej

Jeg vil lige en gang for alle have BE eller AF-kræftet om GTA3 til PC er
under udvikling eller om det ALDRIG bliver til noget?

Mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-02 18:51
Fra : Jacob Frejlev Jensen

Dato : 28-04-02 19:47

www.sandberg.net

Fra : Herold³

Dato : 28-04-02 22:46

> www.sandberg.net

Med andre ord: Ja.

Tjek www.kemedia.com og kig under forhandlere og derefter releaseliste
(eller noget)...

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 29-04-02 15:32

Herold³ wrote:

> Med andre ord: Ja.
>
> Tjek www.kemedia.com og kig under forhandlere og derefter releaseliste
> (eller noget)...

Tillad mig at citere mig selv, fra den anden tråd der handlede om hvorvide
GTA3 kom til PC:

21. maj ifølge den officielle side.Ingen multiplayer. En ny feature - 30
sekunders replay.
De sagde i et interview at spillet ikke ville sendes ud med multiplayer,
måske for at få folk til at købe det for at vente på en patch, måske fordi
de rent faktisk har planlagt det.
Mit gæt er, at producenten har påskyndt processen, nu hvor det også er
kommet frem at GTA4 bliver et masse-multiplayer-spil.
Ret god strategi... først eksklusiv PS2, genialt spil, meget populært. Nu
sælger de spillet til PC-ejerne for at få den anden store del af kagen,
samtidigt med at de fortæller at der måske bliver multiplayer :)
Sådan som producenterne fremskynder spillene nu om dage, tvivler jeg nu på,
at der bliver en multiplayer-patch. De skal bare skynde sig at lave GTA4, og
det i en fart. Det samme skete med Hitman...

og

Se iøvrigt http://pc.ign.com/articles/357/357751p1.html

Mest bemærkelsesværdigt:

"There is full support for playing mp3s in the PC version of Grand Theft
Auto III. All of the mp3s that exist on the PC become an additional radio
station that is selectable like any other. "

Seeeeeeeejt!

Specs:
"We went for a minimum spec of p3 450 with 96mb of ram and a 16mb graphics
card with which the game will run well but to see it in its true beauty you
need at least a p3 700 with a 32mb graphics card. With the ability to drop
the draw distance it will run well on a lower end machine. "

Og så er det altså d. 21. det kommer ud i USA, og d. 24. i England (og
sikkert også Danmark)

Plus, at der bliver god mulighed for at modde spillet - der går sikkert ikke
mange måneder før nogle kloge hoveder har fået stykket en mission-editor
sammen! :)

Er der nogen der kan gætte om jeg glæder mig? :)

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG