PC-spil set på døve-TV- (NOT A JOKE!!!)
Fra : Jeppe Møller

Dato : 28-04-02 17:55

Jeg zappede tilfældigt over døve-tv på DR1 her i fredags hvor de havde et
ungdomsprogram kørende.
I dette program anmeldte de et -bilspil- (?) hvor man kunne vælge mellem at
være mafia, politi, brandmand, taxaachauffør etc.
Er der nogen der kender navet på dette spil?
-jeg kom ind midt i anmeldelsen og fik derfor ikke spillets titel med.

Jeg håber på hjælp, håber ikke jeg skyder i blinde
/Jeppe M- Kbh

Fra : DWM

Dato : 28-04-02 18:15

Jeppe Møller wrote:
> [...]
> Er der nogen der kender navet på dette spil?
> -jeg kom ind midt i anmeldelsen og fik derfor ikke spillets titel med.

Grand Theft Auto 3. Er kun ude til PS2 i øjeblikket.
FUT fjernet til dk.medier.tv

/Kenneth Iversen

Fra : Peter Larsen

Dato : 28-04-02 19:56

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in message

> Grand Theft Auto 3. Er kun ude til PS2 i øjeblikket.
> FUT fjernet til dk.medier.tv
>
> /Kenneth Iversen

Helt præcist hvorfor skal den FUT's?

Hilsen

Peter

Fra : DWM

Dato : 28-04-02 20:28

Peter Larsen wrote:
> Helt præcist hvorfor skal den FUT's?

Ja det må du ikke spørge mig om.

/Kenneth Iversen

Fra : Troels

Dato : 28-04-02 18:23

> [...]
> Er der nogen der kender navet på dette spil?
> -jeg kom ind midt i anmeldelsen og fik derfor ikke spillets titel med.

Var det ikke Grand theft auto 3?

/Troels

Fra : Jacob Frejlev Jensen

Dato : 28-04-02 19:11

det lyder som om at det er GTA3.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 28-04-02 21:05

Tak!

Fra : Eliasen

Dato : 28-04-02 21:22

"Jeppe Møller" <jeppem@groenjord.dk> wrote in message
> Tak!

Det gjorde du ikke, og du talte heller ej for døve øren ! :)

--
Eliasen

Fra : Troels

Dato : 28-04-02 21:11

> Jeg håber på hjælp, håber ikke jeg skyder i blinde

Fed kommentar når nu det drejer sig om døve-tv

/Troels

Fra : Filbert

Dato : 28-04-02 22:18

dET var gta 3.