MOHAA server - Gamespy
Fra : Frank Jensen

Dato : 28-04-02 17:22

Hey alle

Jeg laver en MOHAA server (version 1.11)
Enten dedicated eller "normal"

Det er ligegyldigt.

Serveren virker fint og der er adgang, da min ven fint kan komme ind på den.

Men den kan ikke ses i gamespy overhovedet ?
Nogen der ved hvorfor?

Synes at har prøvet alt

Fra : Andrew

Dato : 28-04-02 18:44

hvordan kan man spille på den?

aner INTET om dette emne?

Skal man downloade et program eller bare taste en IP inde i multiplayer
sektionen af spillet?

Hvis jeg nogensinde finder ud af hvordan det virker så kan i forvente at få
HERRE-slag!

Mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : René Pihl

Dato : 29-04-02 14:10

On Sun, 28 Apr 2002 18:21:41 +0200, "Frank Jensen"
<Frank-kbhjensen@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Serveren virker fint og der er adgang, da min ven fint kan komme ind på den.
>
>Men den kan ikke ses i gamespy overhovedet ?

Hej. Først så er jeg sikker på at du har krydset det felt hvor det
siger listed in Gamespy, inde der hvor du laver din server . Jeg
oplevede at min firewall gik ind og gjorde at jeg ikke kunne sætte min
server ind i Gamespy. Så jeg lukkede for min firewall og mit
antinvirusprogram, og så kørte det hele uden problemer, men der er jo
altid en lille risiko for at noget kommer ind på computeren når de er
slået fra.