Pegefølsom knapper i FP 2000
Fra : Erik Andersen

Dato : 04-02-01 21:07

Hej!

Jeg er 90% færdig med mit web-sted. Jeg har dog et mærkeligt problem, som
jeg ikke forstår. Alt virker perfekt hjemme hos mig selv privat. Mit
styresystem er W2000 Server. IE 5.5.

På mit arbejde virker de pegefølsomme knapper ikke, idet de fremtræder grå.
Mit styresystem er Windows ME. IE 5.5.

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad der er galt. Fejlen må enten ligge
i styresystemet eller i opsætningen af IE.

Hvis du har tid, kan du eventuelt checke funktionaliteten på denne adresse:
www.verdensbedstefar.dk (det er ikke mig selv, der har købt domænet)

På forhånd tak for hjælpen.

mvh

Erik

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 04-02-01 21:59

Alt ser altså korrekt ud når jeg går ind på siden.

nils

Fra : Bent Andersen

Dato : 05-02-01 00:03

Hej
Jeg kan også meddle at alt ser rigtig ud når jeg besøger din side
Hilsen
Bent

Fra : klaus frost

Dato : 05-02-01 06:09

ditto her
klaus

Fra : Jesper Haugaard Mads~

Dato : 05-02-01 14:25

Det ser også ok ud her !!

Jeg kører NT 4.0 med IE 5.5

Jesper

Fra : rit

Dato : 05-02-01 22:05

Jeg kan tilføje at jeg også har haft mystiske problemer med de "pejefølsomme
knapper", men kun på site med frames ?
Men hvorfor - det ved jeg stadig ikke.

rit