Foto
IBM760 5420
Teil 3020
digitalt kamera i Aldi - er det ok...
Fra : up

Dato : 29-04-02 00:39

Aldi får et kamera på tilbud i denne uge, kan ses på
http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm desværre kan jeg ikke se navnet på det,
men er data ikke ret gode til den pris?

Fakta har også tilbud i denne uge, men det er vist en ganske anden kvalitet,
ikke?

http://www.fakta.dk/tilbudskatalog/katalog2.asp?pagenr=12

Modtager gerne gode råd, er ikke kyndig. Er det noget man skal sikre sig så
man ikke er for langt bagefter med det samme?

mvh up

Fra : Søren Kops

Dato : 29-04-02 07:27

Se indlæg fra 24.4
mvh
søren

Fra : up

Dato : 01-05-02 00:33

Søren Kops <soren@kops.biz> skrev i en
> Se indlæg fra 24.4
> mvh
> søren

Takker , det har jeg så gjort. Vælger det nok fra, så vidt jeg kan
forstå kan billeder ikke tages tæt nok på. Måske skulle man købe et
videokamera i stedet, det kan jo også bruges til stillbilleder så vidt jeg
har forstået.
Mvh up

Fra : John

Dato : 01-05-02 05:54

> [...]
> forstå kan billeder ikke tages tæt nok på. Måske skulle man købe et
> videokamera i stedet, det kan jo også bruges til stillbilleder så vidt jeg

Pas lige på med det. Det er rigtigt at mange videokameraer har stillbillede
funktion, men det er slet ikke i samme opløsning som et normalt (digitalt)
kamera. Højst det der svarer til S-VHS kvalitet, hvilket ligger i omegnen af
800k pixels, (gruppe ret mig hvis jeg tager fejl).
--
MVH
John K Hansen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-05-02 13:02

> [...]
af
> 800k pixels, (gruppe ret mig hvis jeg tager fejl).
Der er faktisk nogen fx Sharp der går højere op, men ikke bedre end 1 Mpix
kameraer.
Video formatet er 720x576, men jeg har set et Sharp til, jeg tror det var
1200 x 800
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : up

Dato : 01-05-02 13:56

> [...]
> kameraer.
> Video formatet er 720x576, men jeg har set et Sharp til, jeg tror det var

Tak for oplysningerne, så ved jeg det.

Mon der er nogen som HAR købt kameraet i Aldi og vil give en kritik af det?

Mvh up

Fra : jerry

Dato : 29-04-02 15:20

Er der nogle som ved, hvor man finder oplysninger om et 1.3 mega pixel
digital camera (digitec), købt fra fakta ?

mvh jerry

Fra : Anders Christensen

Dato : 29-04-02 15:25

> Er der nogle som ved, hvor man finder oplysninger om et 1.3 mega pixel
> digital camera (digitec), købt fra fakta ?

På producentens hjemmeside...

søg på www.google.com efter navnet...

Fra : jerry

Dato : 29-04-02 17:33

har forsøgt at søge efter information, men forgæves.