Tandsmil!
Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-04-02 19:11

Hej alle

Faldt lige over den storsmilende sag her:
http://home3.inet.tele.dk/lesiambe/sok/bild-div/hera.htm
)
--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 28-04-02 19:53

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
> Hej alle
>
> Faldt lige over den storsmilende sag her:
> [...]
Øvs Ann, jeg kan ikke få det til at virke, jeg kan kun se det lille
billede inde på oversigtssiden...

Hilsen
Lisbeth

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 28-04-02 21:34

*fnis* undskyld jeg siger det, men køn er den ikke *G*
Men den er sikkert vældigt lækker, når den ikke smiler SÅ meget *G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-04-02 22:21

d. 28/04/02 22:33 skrev Joan Frederiksen på
joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk i artiklen aahm4g$htk$1@sunsite.dk:

> *fnis* undskyld jeg siger det, men køn er den ikke *G*
> Men den er sikkert vældigt lækker, når den ikke smiler SÅ meget *G*

> [...]

Årh, Joan, her viser man alle sine fine mælketænder og det er takken
Ok, det er et spøjst billede, det var derfor jeg faldt for det... men hun er
da søøød

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 28-04-02 22:40

> [...]
> >

> Årh, Joan, her viser man alle sine fine mælketænder og det er takken
> Ok, det er et spøjst billede, det var derfor jeg faldt for det... men hun

Så, nu kunne jeg pludselig også se billedet

Altså...kønt ser det ikke ud, men den er da dejlig Det er et sjovt
øjeblik der lige er blevet knipset *G*

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk