Billeder af Kim Wild's killinger
Fra : Birgitte

Dato : 28-04-02 15:56

Hejsa
så er der lagt billeder ind på vores hjemmeside af alle killingerne , og
selvfølgelig også af den stolte mor
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : AEK

Dato : 28-04-02 16:40

Hej Birgitte !

Jeg sidder og savler.....
Og min mand sagde, da jeg så dem, at jeg kan godt GLEMME det - vi har ikke
plads til flere katte - snøøøft.
Tillykke med dem.

/ Anya.

Fra : Inger Kaya

Dato : 28-04-02 16:44

Åh hvor er de søde. Du og Kim Wild må vel nok være stolte af dem.
Glæder os til at se flere billeder af dem efterhånden som de vokser til.

/ Trold, Tinka og Inger

Fra : Birgitte

Dato : 28-04-02 18:13

Vi skal nok opdatere vore side jævnligt Og jo,- jeg har glædet mig sådan
til dette kuld, også fordi, der kun var 2 killinger for 2 år siden i hendes
sidste kuld hvor Berlinetta jo er den ene.
Jeg er selv ganske fornøjet med alle killingerne, de er så harmoniske
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-04-02 16:44

Nuttede!!
Den øverste sorttabby (ja, du kan lige så godt vænne dig til det - det
hedder ikke bruntabby mere - er det hunnen...? Jeg synes næsten den ser
ud til at have nogle svage røde aftegninger i hovedet, men det kan godt
være, at det bare er "billedet der snyder"... Og ellers MÅ alle de sorttabby
være hanner!

Hyyyl - jeg vil osse ha' killinger

Camilla

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev...

Fra : Birgitte

Dato : 28-04-02 18:11

Hej Camilla
Nej det er den nederste til højre og hun er sort makreltabby det er
en hun dobbeltjækket, men jeg kan overhovedet ikke finde noget rødt nogen
steder.
Har lige talt med opdrætteren af Kim og Journey, og hun har lige selv haft
problemet med en hunkat, som også var brun fra fødslen men nu er hun
bruntortie mystikken bredder sig
Jeg er 110 % sikker på, at Kim kun er parret med Journey,- det gør jo alting
noget sjovere ikk'? *GG*
Det er altså min mand der ikke lige havde tid til at sætte køn og farve på
killingerne, men det kommer
Missetanker fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 28-04-02 18:22

> Hejsa
> så er der lagt billeder ind på vores hjemmeside af alle killingerne , og
> selvfølgelig også af den stolte mor
> Missehilsner fra Birgitte
> www.truetrust.dk

Nååeh.. De er da sødde Selvom jeg må tilstå at både børn og
killinger er pænere når de liiige er blevet lidt mere "færdige".

Men flotte farver de har - uanset om de efter bøgerne kan ha' dem eller
ej *G*

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 28-04-02 21:30

Årh hvor er de søøøøde *S*
Sig til hvis du mangler en killingenusser

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Trine

Dato : 28-04-02 22:31

Tillykke med dem......Puha jeg sidder og får lyst til at få skovkat igen
...... Men her siger manden også nej... ØVØVØVØV mon ikke han kan overtales

Knus

Trine Mille og Wattson

Fra : Birgitte

Dato : 29-04-02 09:30

Thihi jubiii jeg har fundet det røde på den brune pige, så nu er hun en
tortie
Det er godt gemt, på venstre bagpote er lilletåen rød *S*
Så Gritt og Camilla I havde ret,- det er en Tortie pige.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

> Hejsa
> så er der lagt billeder ind på vores hjemmeside af alle killingerne ,
> [...]

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-04-02 12:39

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Hejsa
> så er der lagt billeder ind på vores hjemmeside af alle killingerne , og
> selvfølgelig også af den stolte mor
> Missehilsner fra Birgitte
> www.truetrust.dk

De er jo sødde og flotte, jeg bare så meget glæder mig til at se dem som et
par uger gamle...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa