Hund i bil ¿
Fra : Bufas

Dato : 28-04-02 19:33

Hej !

Vi sidder lige på Hundechatten ( http://icq.homepage.dk/hundechat.html ) og
snakker om det er blevet vedtaget ved lov at hunde skal være i sele eller
bur ???

Jeg mener at have hørt en dato... men ka ikke huske hvornår ??? er der nogen
der kan be/af-kræfte dette ???

Mange hilsner

Bufas

ICQ # 44 63 61 65

http://hundelink.homepage.dk

Fra : Bufas

Dato : 30-04-02 17:50

Er der slet ikke nogen der har hørt noget om dette ???

Fra : Annika Pedersen

Dato : 30-04-02 20:16

Bufas wrote:
> Er der slet ikke nogen der har hørt noget om dette ???

Jeg har ikke - har heller ikke set det på nogen hundesider, så tror ikke det
er vedtaget som en lov - max et forslag.
Ville tro at både dyrenes beskyttelse samt andre større hundesider/klubber
ville annoncere med dette, ligesom butikker med tilbehør ville gøre det.

Annika