Trekant - praktisk
Fra : The Ant

Dato : 04-02-01 20:43

Min kæreste og jeg har i et stykke tid gået og leget med tanken om at
få en ekstra pige med i sengen. Men inden jeg "kaster mig for
løvinderne" har jeg lige et mindre praktisk spørgsmål: Hvordan hulen
betjener jeg 2 piger? Forslag og ideer er meget velkomne, da jeg
egentlig bliver lidt nervøs efterhånden som Dagen nærmer sig...

Fra : John Sahl

Dato : 04-02-01 20:55

"The Ant" < theant@anthill.dk> wrote in message
> [...]
> betjener jeg 2 piger? Forslag og ideer er meget velkomne, da jeg
> egentlig bliver lidt nervøs efterhånden som Dagen nærmer sig...

Hmm, det kommer jo helt an på hvordan i har snakket om det skal være? For
det behøver jo ikke være dig der skal "betjene" dem hele tiden? Jeg ville
finde det naturligt at det var en fælles ting at gøre det til den fede
oplevelse det kan være... Det er trods alt også lettere for 2 at få
overskud til at deles om en.. Du kan eventuelt ligge nederst.. på den
måde kan en af dem ride dig, mens den anden kan sidde overskrævs så du
kan slikke hende.

Eller de kan "få lov" til at deles om at give dig alle tiders blowjob..
to tunger er da en fed oplevelse nede i de regioner >

Eller pigerne kan lave en 69'er med hinanden og du kan tage den øverste
bagfra samtidig.. I den stilling kan den nederste jo også få lov at smage
din pik eller sutte på dine nosser.. mmmmmm

Uha.. jeg får helt åndenød ved tanken *SF*

--
John Sahl, Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Se sidste nyhed om Internord/Worldonline...

Fra : Brian

Dato : 06-02-01 11:46

Heya Dit heldige svin

Hvordan hulen
> betjener jeg 2 piger? Forslag og ideer er meget velkomne, da jeg
> egentlig bliver lidt nervøs efterhånden som Dagen nærmer sig...

En hver veril mands drøm går sgu i opfyldelse for dig!

Gå i gang efter princippet stik og slik lol og ha' det for vildt sjovt! Er
det noget du sådan for alvor bli'r træt af, så bare ring lol

God dag/aften til Jer herfra

Brian

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 06-02-01 21:40

Brian <nomail@nowhere.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:6GQf6.34$jd2.545@news101.telia.com...

Hej Brian

> Heya Dit heldige svin
>
> Hvordan hulen
> >
> En hver veril mands drøm går sgu i opfyldelse for dig!

Er du nu så sikker på det? Jeg kende faktisk mange der drømmer om det, men dem det har prøvet det (og fortalt om det), var begge ved at skide små grønne grise lige indtil det skete. De var begge ved at bakke ud, men lod dog heldigvis være.

Hvis bare ikke Myren tror at han skal ordne det hele selv, så går det nok.

Husk dog ikke at tage det alt for alvorligt, sex skal være sjovt.

Lars
--
Santa is very jolly because he knows where all the bad girls live.

Fra : Brian

Dato : 07-02-01 02:59

Hejsa Lars

[...]

Lol mange=begge? Nå just kidding!
nej jeg er overhovedet ikke sikker på noget, blot, at jeg sgu nok skulle
klare dette job og med den viden... ja du ved, så er det efter mit
bedste skøn blot at gå til den og gi' den alt, hvad den kan trække! Tøserne
skal være kærlige og nogle man synes om, for godtnok handler sex jo noget om
teknik, orgasmer osv, men alt det andet skal jo også være der. Har mange
gange selv været alene med damen og hendes veninner og haft lyst til... ja
du ved og jeg har aldrig turde tage springet, for der har altid været noget
i vejen. Enten var veninnen gift, eller noget andet... Så jeg har ikke haft
fornøjelsen endnu!

Hvis bare ikke Myren tror at han skal ordne det hele selv, så går det nok.

Husk dog ikke at tage det alt for alvorligt, sex skal være sjovt.

Jepper lige mine ord! Der er sgu alvor nok i dagligdagen!
Lars

Mvh. Brian

Fra : Skumleren

Dato : 08-02-01 16:16

> En hver veril mands drøm går sgu i opfyldelse for dig!

Jeg kan godt li' en trekant (med 2 fyre og 1 pige) - men jeg har INTET ønske
om, at det skal være 2 piger og så mig.
Jeg er nemlig i den situation, at jeg ikke specielt udholdende, når det
kommer til udløsningen (noget jeg arbejder på at forbedre - og ja, det KAN
forbedres, for det ER blevet bedre ).
Så derfor mener jeg, at jeg hellere vil koncentrere mig om at give nydelse
til ÉN pige frem for at skulle prøve at skulle "forsørge" 2 piger med min
pik.

Måske jeg bare er mærkelig, men den lyst har jeg bare ikke

/Martin

Fra : Brian

Dato : 08-02-01 16:39

Kære Martin

> [...]
> kommer til udløsningen (noget jeg arbejder på at forbedre - og ja, det KAN
Nu sagde jeg jo osse en hver veril mand... *ggg*

Med drille hilsner
Brian

Fra : Skumleren

Dato : 08-02-01 16:51

> Nu sagde jeg jo osse en hver veril mand... *ggg*

Se det havde jeg jo så lige overset

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 09-02-01 07:55

On Thu, 8 Feb 2001 16:39:05 +0100, "Brian" <nomail@nowhere.dk> wrote:

Hi Igen Brian
>Nu sagde jeg jo osse en hver veril mand... *ggg*
der er sgu en tynd linje i mellem chat & vrøvl , men ???

>Med drille hilsner
hvor i betsår drilleriet ?
>Brian

fut :dk.snak.snik

Fra : Puk

Dato : 08-02-01 17:35

"Skumleren" <danex@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

Hej med dig

> Måske jeg bare er mærkelig, men den lyst har jeg bare ikke

Det tror jeg nu ikke. Jeg har både haft kærester som helst ville
kombinationen 2 piger -1 dreng og dem som har haft lyst til
kombinationen 2 drenge - 1 pige.

Måske man blot ikke hører og ser lige så meget til det, fordi mange
gutter er lidt bange for, at det skal blive opfattet homosexuelt. De
kærester jeg har haft, som har haft lyst til at prøve trekanten med 2
drenge og 1 pige har i hvert fald brugt en del tid på at forklare, at de
altså ikke ville have noget berøring/kæleri/sex med sig selv og den
anden mand. Når de kan bruge så meget energi på at forklare det, kan
det godt for mig til at tænke, at de er lidt angste for at det skal
blive misforstået som en lyst til at have sex med manden.

Men mærkeligt, uanset om man så gerne bare vil være 2 mand om en kvinde
eller mændene også gerne vil lege med hinanden, det mener jeg bestemt
ikke det er.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Chilly

Dato : 12-04-01 15:16

Hmm...sidder lige og skimmer alle kommentarene til dette indlæg igennem..og så ser jeg en masse mennesker som sikkert aldrig selv har prøvet det komme med sjove kommentare..*gg*...

Man bør jo nok lige stille sig selv spørgsmålet om hvilke drømme det er man gerne vil udleve - inden der bliver inviteret flere personer med - så man har en indfalds vinkel - for der er jo helt klart forskel på om man har lyst til at lege "stærk mand" der lige kom hjem og ordnede to dejlige sild - eller om det er to dejlige sild der overfalder og driller et styks mand. Lyder måske for nogle som det samme - men....der skal være en lille rød tråd at følge - ellers kan jeg fortælle af erfaring at det bliver lidt difust og folk kan sidder handlings lammede tilbage i sofaen og tør slet ikke gøre at det de lige havde planlagt at udleve.

Mht til snakken og det skal være 2piger eller to mænd - så kommer det jo igen an på hvilke fantasier det er der skal udleves...det behøver jo ikke at ha det ringest med homosexualitet at gøre....bar tænk dette plot..

2 "håndværkere" og en enlig dame....hmmm...lydere ikke det mindste lurvet for mig..*gg*

Men for at runde det af der hvor temaet startede..så....syntes jeg du skal snakke med din kæreste..ang det med fantasierne...for hvis det fx er meningen at der skal være en del pigesex..så har du jo ikke noget problem mht om du kan "udholde spændingen"..det kan jo bare slutte i en forrygende trekant..og tro mig - de to piger skal nok selv sørge for at suplere ..hvis der skulle mangle lidt stimulans...*gg*

Håber det kan sætte lidt gang i tankerne

Knus&Kram

Chilly

Ps: og ja..jeg er en pige..og det jeg taler om kommer af egne erfariner..*g*

http://www.kandu.dk/