MS Windows
briani 27239
Pri & Sec. IDE controler virker ikke
Fra : DP

Dato : 28-04-02 22:21

Hej,

Min Primary & Secondary IDE-controller virker pludselig ikke mere.

I egenskaberne står der, at de ikke virker pga. en CODE 10.
Hvad mon det betyder ?

Samtidig forsvandt mit CD rom drev og alle harddiskene er sat i DOS
kompatibelt mode.

Er der en måde, at få disse på plads igen ?

Har prøvet at geninstallere driverne, men de er der allerede.
Har også prøvet at disable og enable dem igen, men uden forbedring.

hilsen
Dennis
Windows 98
ASUS motherboard

Fra : Michael Andersen

Dato : 29-04-02 10:01

"DP" <Dennis@BellaLuna.dk> wrote in message
> [...]
>
> Har prøvet at geninstallere driverne, men de er der allerede.
> Har også prøvet at disable og enable dem igen, men uden forbedring.

Hejsa.
Jeg mener (!!!) at det betyder at der er opstået en konflikt..prøv evt at
rive alle dine kort ud af maskinen, såsom lydpap, netkort osv osv osv, og
prøv at genstarte...

Michael Clay Andersen
mailto:mca@-nospam-.roadrebel.dk
(Slet -nospam- i min email adresse, ved svar)

Fra : DP

Dato : 29-04-02 12:49

Hej igen,

Har nu prøvet at fjerne div. kort samt CD-rom og genstartet.
Det hjalp ikke ret meget - måske er der mere jeg skal gøre - mangler jeg
måske at fjerne noget under egenskaberne ?

I Egenskaberne under pri&sec IDE controller står der, at der ikke er noget
konflikter.

hilsen
Dennis