MS Windows
briani 27239
HJÆLP! Win9x spil til XP
Fra : D@lby

Dato : 28-04-02 20:53

Hej NG,

Er der nogen der ved, om man efterhånden kan få en emulator af en art, der
kan få spil som normalt ikke virker på XP, til at virke?

Forstår man det?

Jeg ville til at spille GTA2 på min XP Professionel, men det virkede bare
ikke, ligesom så mange andre spil heller ikke gør... Kan jeg gøre nogeet som
helst ved det?

***********
// * D@lby * \\

Fra : [9000]Kim Fritze Sil~

Dato : 28-04-02 20:59

> Er der nogen der ved, om man efterhånden kan få en emulator af en
> art, der kan få spil som normalt ikke virker på XP, til at virke?

Hvad er der galt med den indbyggede i WinXP? Højre klik spillets startikon
og vælg "compatibility" og så det OS det gerne skal køre som.....

--
Mvh. Kim, Aalborg

Forget 911, I dial .357
Trespassers will be shot
Survivors will be shot again.

Eye-dee-ten-tee, you only aren't if you know what it says.

Fra : D@lby

Dato : 28-04-02 20:59

He he - det anede jeg ikke - jeg prøver lige......... )

Fra : D@lby

Dato : 28-04-02 21:02

> Hvad er der galt med den indbyggede i WinXP? Højre klik spillets startikon
> og vælg "compatibility" og så det OS det gerne skal køre som.....

Sådan en har jeg ikke..?! jeg har ---> Åbn, kør som, fastgør til startmenu,
Klip, kopier, slet omdøb og egenskaber....

Fra : D@lby

Dato : 28-04-02 21:09

> Hvad er der galt med den indbyggede i WinXP? Højre klik spillets startikon
> og vælg "compatibility" og så det OS det gerne skal køre som.....

Nu har jeg fundet den, den er bare ikke i "højre-klis-menuen" hos mig....
Jeg fandt den i tilbehør! Men det virker sgu ikke alligevel..... øv

Fra : D@lby

Dato : 28-04-02 21:39

> Nu har jeg fundet den, den er bare ikke i "højre-klis-menuen" hos mig....
> Jeg fandt den i tilbehør! Men det virker sgu ikke alligevel..... øv

Skulle der måske være andre muligheder?? Jeg har prøvet alle kombinationer
under det der "kompatibilitets halløj" men, den kommer bare op med:

gta2.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.

D@lby

Fra : Jens S

Dato : 28-04-02 21:35

"D@lby" <REMOVETHISlarsdalby@hotmail.com> wrote in message

> Nu har jeg fundet den, den er bare ikke i "højre-klis-menuen" hos mig....
> Jeg fandt den i tilbehør! Men det virker sgu ikke alligevel..... øv

Du skal højreklikke på startikonet og vælge "egenskaber". Der er et faneblad
der hedder kompatibilitet (tror jeg nok - jeg har Win XP UK). Her vælger du
hvilken mode du vil køre i.

De bedste hilsner
Jens

Fra : D@lby

Dato : 29-04-02 18:28

> [...]
faneblad
> der hedder kompatibilitet (tror jeg nok - jeg har Win XP UK). Her vælger

Tak, men det virker desværre ikke, uanset hvilke "modes" jeg kører i

D@lby

Fra : Jens Grønbæk

Dato : 29-04-02 08:08

Har du hentet opdateringerne til XP, Det hjalp hos mig.
En anden ting jeg har erfaret er at alle brugere af spil fra før XP skal
være logget på med administrator rettigheder.

Jens