MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Me og USB
Fra : Ole Laursen

Dato : 28-04-02 20:03

Jeg har følgende problem vedrørende udprintning på en Epson Stylus C20 UX
tilsluttet med USB:
Printeren når enkelte gange at fuldføre printjobbet, men de fleste gange
bliver kun et varierende antal linier udprintet, og
printeren går så i stå. Printeren er afprøvet på en anden computer med et
godt resultat.
Da jeg har mistanke om en fejl vedrørende Windows Me og USB,
har jeg tilladt mig at sende det til denne gruppe.

Computeren består af følgende hoveddele:
Matsonic MS- 8127C Socket A bundkort med VIA chipset (NB: VT8363,
SB:VT82C686A)
AMD Thunderbird 900 Mhz CPU
128 MB PC-133 SD-RAM
Daytona TNT2 M64 32 MB RAM AGP grafikkort
SB kompatibelt lydkort indbygget på bundkortet.

Windows ME OS

M.v.h.
Ole Laursen
Grenå

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 28-04-02 20:33

"Ole Laursen" <ole.lau@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Da jeg har mistanke om en fejl vedrørende Windows Me og USB,
> har jeg tilladt mig at sende det til denne gruppe.

[snip]
> M.v.h.
> Ole Laursen
> Grenå

Der er normalt ingen problemer med Me og USB. Er du sikker på
driveren til printeren er kompatibel med Me ?

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : Gevaldi

Dato : 28-04-02 22:17

> [...]
> Da jeg har mistanke om en fejl vedrørende Windows Me og USB,
> har jeg tilladt mig at sende det til denne gruppe.

Jeg har ingen problemer, og jeg bruger samme
printer og Windows Me.

/Gevaldi