In & Out - en storslem film!
Fra : PHILM

Dato : 04-02-01 20:40

Undskyld emneoverskriften, men jeg må have luft efter at have set den
rædselsvækkende "In & Out" på TV med Kevin Kline som den giftefærdige mand,
der først finder ud af, at han er bøsse, da han står ved alteret...

Hvis nogen synes, det er en fantastisk film, så undskylder jeg mine hårde
udbrud.

--
www.philm.dk
-altid friske anmeldelser af nye og ældre film.

Fra : claudes

Dato : 04-02-01 23:58

Jeg må give dig ret - men i The Ice Storm her i aften gør Kevin Kline det
noget bedre!

VH

Claus

PHILM <philm@philm.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5hif6.306$Fp2.58980453@news.mobilixnet.dk...

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-02-01 00:00

"PHILM" <philm@philm.dk> skrev:
> [...]
> der først finder ud af, at han er bøsse, da han står ved alteret...
>
> Hvis nogen synes, det er en fantastisk film, så undskylder jeg mine hårde

Det synes jeg ikke. Halvkedelig og intetsigende film.

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Wertigo

Dato : 05-02-01 09:06

"PHILM" <philm@philm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der først finder ud af, at han er bøsse, da han står ved alteret...
>
> Hvis nogen synes, det er en fantastisk film, så undskylder jeg mine hårde

Jeg synes langt fra, det er nogen fantastisk film, men jeg finder den
egentligt meget underholdende. Nogle af scenerne er da meget sjove, og hele
ideen (som jo bygger på Tom Hanks' tale, da han vandt en oscar for
Philadelphia) er også spændende.

Kevin Kline er ikke specielt morsom her, men til gengæld er Joan Cusack IMO
rigtigt god - den er blandt hendes bedste roller. Mht. en god præstation af
Kevin Kline skal man som nævnt andetsteds nok hellere se den blændende The
Ice Storm (meget apropos vejret pt) eller den hyleskægge Fisken de kaldte
Wanda.

MvH Mikkel
"I am a golden god"
Robert Plant, Led Zeppelin eller Billy Crudup, Almost Famous

Fra : etta

Dato : 05-02-01 16:01

enig; klam, skabet, amerikansk bøssepropaganda!

Fra : Thomas Steinmeier

Dato : 05-02-01 21:46

"etta" <etta@place.com> skrev i en meddelelse
>klam, skabet, amerikansk bøssepropaganda!

Et ord: ENIG!

Fra : Tinka

Dato : 06-02-01 00:36

"etta" skrev: i en meddelelse

"Thomas Steinmeier" wrote:
> Et ord: ENIG!

Hmmm.. jeg gætter på at ingen af jer synes at "Priest" er videre god?

Tinka
--
----
who i wonder

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : etta

Dato : 07-02-01 11:45

ok, det med "bøssepropaganda" var mest ment som en provokation. troede
jeg ville få ballade, men... (foruroligende!)
adjektiverne står jeg ved; filmen stinker!

etta

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 07-02-01 13:17

"etta"
> ok, det med "bøssepropaganda" var mest ment som en provokation. troede
> jeg ville få ballade, men... (foruroligende!)

Der er nok en del, der som jeg let og elegant skøjter henover sådanne indlæg
og ikke ønsker at deltage i sådan en diskussion. Sådan lidt ligesom at man ikke
skal svare på spam. Jeg ænsede ikke, at det var ironisk/provokerende ment.

> adjektiverne står jeg ved; filmen stinker!

Nu har jeg også fået den set (når man nu har optaget noget!), og nej, den er
ikke særligt god. Der er mange klichéer, og når man lægger oveni, at den
beskæftiger sig med homoseksualitet på en hverken ny eller spændende måde,
forekommer det mig, at den film nok skulle have været lavet for 10-15 år
siden. Den er tit sjov, men helhedsindtrykket bliver ikke særlig godt.

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : etta

Dato : 08-02-01 13:58

så den generelle politik her er at kontroversielle indlæg bliver
imødegået med tavshed?

etta

Fra : B.Ikkala

Dato : 08-02-01 14:02

Thu, 08 Feb 2001 13:57:50 +0100, etta <etta@place.com>

>så den generelle politik her er at kontroversielle indlæg bliver
>imødegået med tavshed?

Næ - men i de fleste (velfungerende) grupper så kan man, når man
troller, kun forvente svar fra newbies ...

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-02-01 11:50

etta wrote:

> så den generelle politik her er at kontroversielle indlæg bliver
> imødegået med tavshed?

Tja, når det kontroversielle er intetsigende, hvorfor skulle man så
bruge tid på at svare på det?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Laa

Dato : 05-02-01 18:13

> [...]
mand,
> der først finder ud af, at han er bøsse, da han står ved alteret...

AHM! Spoileradvarsel tak! Skulle faktisk lige til at se den på video. Men
ok, hvis den alligevel er så dårlig.... :)

Hilsen Lise

Fra : Tinka

Dato : 06-02-01 00:34

"PHILM" wrote:
> Hvis nogen synes, det er en fantastisk film, så undskylder jeg mine
>hårde udbrud.

Smag og behag - jeg syntes, at den var ganske underholdende på
en "søndagseftermiddagsfilm" måde. Jeg klukkede en del over Joan Cusack
og over Matt Dillons modelkæreste. Fniste over Tom Selleck. Og så er
Kevin Kline næsten altid værd at se - her må jeg dog nævne "Princess
Caraboo" som undtagelse. "In & Out" var ikke nogen specielt fantastisk
komedie - og da slet ikke i "Wanda" klasse - men den var da en lille
hyggelig film omend der var en *del* klicheer (som fx. musikvalget).

Tinka

--
----
who i wonder

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-02-01 11:45

PHILM wrote:

> Undskyld emneoverskriften, men jeg må have luft efter at have set den
> rædselsvækkende "In & Out" på TV med Kevin Kline som den giftefærdige mand,
> der først finder ud af, at han er bøsse, da han står ved alteret...

Tja, historien er ikke engang så urealistisk endda.
Jeg håber, at I kan lægge to og to sammen.

Hvad storslem det er i selverkendelse. Det har jeg svært ved se.

> Hvis nogen synes, det er en fantastisk film, så undskylder jeg mine hårde
> udbrud.

Fantastisk vil jeg da ikke sige, men lidt sjov da alle rejste sig op
at sagde de var bøsse.