Telmore.dk??
Fra : Jan-Erik Rasmussen

Dato : 04-02-01 20:16

Hvad skete der med Telmore? Er de gået ned? Jeg har ikek kunnet komme i kontakt med deres
webside på det sidste...?

Fra : Devast8or

Dato : 04-02-01 20:28

Ingen problemer med deres side her, og min telefon virker også fint med
dem...

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested:

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 04-02-01 21:22

In article <NRhf6.360$Bu5.8362@news.get2net.dk>, j-e@get2net.dk says...
> Hvad skete der med Telmore? Er de gået ned? Jeg har ikek kunnet komme i kontakt med deres
> webside på det sidste...?

Vi er i høj grad i live Der er masser af hits på vores sider,
så uden at kende årsagen til du ikke kan komme ind, kunne det tyde
på lokale problemer. Men skriv gerne til vores support folk.

Frank Rasmussen - TELMORE A/S
Høje Tåstrup Boulevard 39
2630 Tåstrup
www.telmore.dk - fr@telmore.dk

Fra : Jan-Erik Rasmussen

Dato : 04-02-01 22:11

> [...]
> så uden at kende årsagen til du ikke kan komme ind, kunne det tyde
> på lokale problemer. Men skriv gerne til vores support folk.

Sejt at I også er med på Nyhedsgruppen Godt at høre at I lever i bedste velgående
Så snart jeg kan komme fri af mit Debitel-abonnoment skifter jeg til jer, gode priser I
har Men hvad med Roaming i udlandet, er det noget I får op at køre inden længe?

Fra : Jan-Erik Rasmussen

Dato : 04-02-01 22:53

> Så snart jeg kan komme fri af mit Debitel-abonnoment skifter jeg til jer, gode >priser I
har. Men hvad med Roaming i udlandet, er det noget I får op at køre >inden længe?

Nå, nu bestilte jeg altså alligevel den startpakke før tid, for jeg kunne se at I har lige
købt 5190xxxx telefonnumrene. Så jeg fik lige at af de "gode" numre mens de stadig er
tilgængelige!!

Fra : Henning

Dato : 05-02-01 14:18

On Sun, 4 Feb 2001 22:53:01 +0100, "Jan-Erik Rasmussen"
<j-e@get2net.dk> wrote:

> [...]
>købt 5190xxxx telefonnumrene. Så jeg fik lige at af de "gode" numre mens de stadig er

Øh, er det ikke WorldOnlines telefonnumre?

Henning

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-02-01 14:30

Henning wrote:

> Øh, er det ikke WorldOnlines telefonnumre?

Nope, WOLs er 5180xxxx jf. deres egen hjemmeside.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 06-02-01 02:50

In article <lxjf6.455$Bu5.14215@news.get2net.dk>, j-e@get2net.dk says...

> [...]
> har Men hvad med Roaming i udlandet, er det noget I får op at køre inden længe?

Ja, vi har lovet 1 kvartal, og det holder vi.

Frank Rasmussen - TELMORE A/S
Høje Tåstrup Boulevard 39
2630 Tåstrup
www.telmore.dk - fr@telmore.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-02-01 22:17

Telmore - Frank Rasmussen skrev:

>Vi er i høj grad i live Der er masser af hits på vores sider,
>så uden at kende årsagen til du ikke kan komme ind, kunne det tyde
>på lokale problemer. Men skriv gerne til vores support folk.

Jeg fik tidl. på aftenen fejl 500 når jeg prøvede at logge på, men det
går uden problemer nu.

Jeg undrer mig dog stadig over, at I ikke får lavet den fejl med
https/http-serveren. Efter min mening er det et sikkerhedsproblem, da
man tror man er på en https-server, men faktisk ikke er det (de sider
der kaldes i framesettet ligger ikke på https-serveren).

Adressen i adresselinien er https, men siderne der hentes er det
faktisk ikke. Jeg ved ikke men dankort-transaktionerne, men jeg håber
da ikke de kører over http, som de andre sider gør.
--
venligst
/Lasse

Gratis Ericsson A 2618r mobiltelefon: