Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billige batterier, hvor?
Fra : Thomas T

Dato : 04-02-01 20:10

Jeg har lige købt et canon eos-300. Jeg kom til at glemme og slukke det i
etuiet og det var næsten dødt for batteri da jeg skulle bruge det. Så ned
til fotohandleren, MEN 99,95 kr. stykket (2stk.).

Det må da kunne gøres billigere. Er der nogen der ved hvor?

Hilsen
Thomas Thomsen

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 04-02-01 20:51

Hej Thomas

www.batterier.dk er et godt bud

Tue

Fra : Ink

Dato : 04-02-01 21:42

On Sun, 4 Feb 2001 20:09:30 +0100, "Thomas T" <thth@pc.dk> wrote:

> [...]
>til fotohandleren, MEN 99,95 kr. stykket (2stk.).
>
>Det må da kunne gøres billigere. Er der nogen der ved hvor?

Prøv disse links:

http://www.fairpriser.dk/

http://www.fotografisk.dk
--
Henrik

Fra : N/A

Dato : 04-02-01 22:51

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-02-01 22:51

Anders Siboni wrote:

> Check evt. www.technikdirekt.de/english - jeg har selv lige købt batterier
> magen til dér for 99 kr - men altså for en 2-styk pakke, dvs. halv pris!
> Bemærk dog portoen, så kombinér med f.eks. 10 stk. 36 billeder film for 250
> kr, så portoen fordeles.

Jeg har lige købt 4 nye SANYO AA, Ni-MH, 1600 mAh hos den lokale
fotohandler i Stenøse Centeret, stk. pris 49,- kr. 4 stk. = 196,- kr.

Han sælger dem i løs vægt, så man skal ikke købe 2 eller 4 ad gangen.

- direkte over disken, nul porto og forsendelse...

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik

Dato : 06-02-01 09:54

> [...]
>
> Han sælger dem i løs vægt, så man skal ikke købe 2 eller 4 ad gangen.
>
> - direkte over disken, nul porto og forsendelse...

De paser bare ligesom ikke i en EOS 300 som bruger 2 stk cr123a 3v.
Måske har Canon et greb med extra udløser og plads til andre batterier ?

Mvh.
Henrik S.

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 06-02-01 12:36

Henrik wrote:

> De paser bare ligesom ikke i en EOS 300 som bruger 2 stk cr123a 3v.
> Måske har Canon et greb med extra udløser og plads til andre batterier

Til mit EOS-500n købte jeg sådan en ting til at sætte i bunden med 4
størrelse AA-batterier. Det kostede tilbage i slutningen af '99 41,- DEM
hos New York Camera. Det samme stykke plastik kostede omkring 400-500
kroner hos de fotobutikker jeg havde kontakt med her i landet.
Naturligvis skal man lægge fragt oven i prisen.

Jeg aner ikke om sådan en ting findes til EOS-300. Til EOS-500n kan det
kun anbefales (kameraet bliver naturligvis lidt større og tungere at
slæbe rundt på).

Knus
   Regnar
--
Regnar Bang Lyngsø (regnar@writeme.com, regnar@beer.com)
<URL:http://www.daimi.au.dk/%7Erblyngso/>

Fra : Peter

Dato : 05-02-01 21:07

Man kan også købe dem hos Møller og Mammen i Gothersgade (Kbh.), der får du
4 stk. for 129 (1500 mAh. AA batt.).

Peter

Fra : Tina Blume Jensen

Dato : 07-02-01 13:29

Hej Thomas!
Jeg har ikke fundet steder i Danmark hvor batterier er billigere end det du
har fundet. så jeg gør altid det at jeg "tanker op" når jeg er ude at rejse.
Købte feks 2 stk i Indien til 30 kr(det er da Ok) og til ca. 30 kr stk i
Tyrkiet. Men husk at checke udløbsdatoen og se på hvordan de opbevares i
butikken. God jagt. Tina

Fra : Jan Petersen

Dato : 09-02-01 20:06

Drag over grænsen - så er der ca. halv pris.

Mvh Jan Petersen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 24-02-01 17:01

"Thomas T" <thth@pc.dk> wrote:

> [...]
>til fotohandleren, MEN 99,95 kr. stykket (2stk.).
>
>Det må da kunne gøres billigere. Er der nogen der ved hvor?

Jeg så lige Duracell Ultra CR123 i føtex til 70 kr/stk. De havde også Philips
Photo til 50 kr/stk.

Peter