MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Desperat hjælp søges !
Fra : Johnny

Dato : 28-04-02 14:11

Hallo !

Jeg er absolut ny bruger, og har brug for hjælp ( skåret ud i pap ! ).

Jeg kan godt skifte ikoner på de ting jeg har på mit skrivebord. Men det er
de standard nogle der kommer frem jeg jan vælge imellem.

Findes der et sted hvor jeg kan hente ikonfiler ned, nogle sjove/ spændene ?

Hvis ja...så forklar mig det grundigt hvordan jeg gør !!!!!!!

Hilsen

mig

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 28-04-02 14:21

"Johnny" <marco@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de standard nogle der kommer frem jeg jan vælge imellem.
>
> Findes der et sted hvor jeg kan hente ikonfiler ned, nogle sjove/ spændene
?

Prøv at søge på Google.
Desuden mener jeg at desperat hjælp er noget man har brug for når der er
grove problemer med systemet, ikke når man vil skifte farve på
toiletpapiret.

Vh
Peter

Fra : Lars Klintholm

Dato : 28-04-02 16:52

Peter Hindsgaul skrev:

> [...]

I din windows-mappe ligger der en fil, der hedder moricons.dll, klik
dig frem til via "gennemse" når du skifter ikon.

> Desuden mener jeg at desperat hjælp er noget man har brug for når
> der er grove problemer med systemet, ikke når man vil skifte farve
> på toiletpapiret.

Enig, desperat er man først, når man ikke har noget toiletpapir

--
Mvh.
Lars

Fra : Peter Hindsgaul

> [...]