En Go Røw & et glimt i øjet :) ?
Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 04-02-01 18:30

var til koncet med en af mine meget få men ubeskårne helte Nils
hausgaard - der havde lyttede til et tv program med en ung radio vært
- der havde bragt dette teman op hvem er din drømme mand/ kvinde -
hvorefeter der var et lyst hoved der have pr elektronisk mail svare ta
han skulle have en go røw & et glimt i øjet ...
Hvad havde bragt Hr hausgaard frme til at tænke på hvis der er en Go
røv så må der jo også være en dårlig røv ....
og hvad jeg nu tænker på er hvordan man kan se forskeld ???
MvH
Bo

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-02-01 19:19

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> wrote in message
> Hvad havde bragt Hr hausgaard frme til at tænke på hvis der er en Go
> røv så må der jo også være en dårlig røv ....
> og hvad jeg nu tænker på er hvordan man kan se forskeld ???

for mig... (og det er jo ret begrænset et grundlag men jeg håber det kan
bruges alligevel....) er en god røv ikke for "bred"*G*.... faste baller
der fylder buksebagen ud så man ikke er i tvivl om at det er et par
muskuløse baller og ikke en pung der fylder dem ud*GF*
ved en "dårlig" røv.... (et udtryk jeg egentlig ikke har.... for mig er
det bare en bagdel.... ) vil den ikke kunne fylde bukserne ud..... feks
sådan en murerarbejdsmand der har vom mm og har bukserne hængende på
hofterne sådan at når han sætter sig på hug kan man se det øverste af
revnen.... det er IMO uchamerende..... bukserne hænger bare løsligt
omkring bagen på ham......

men som jeg oplever det kan den ene røv godt se herrens ud i et par
cowboybukser mens et par lærredsbukser sidder hamrende godt......

det er vel samme princip som teorien med at på den ene er habittet
absolut det mest klædelige mens den anden ser bedst ud i cowboybukser og
tætsiddende t-shirt......

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : FreYa

Dato : 04-02-01 19:33

Tillykkkemed fødselsdagen! :)

>Hvad havde bragt Hr hausgaard frme til at tænke på hvis der er en Go
>røv så må der jo også være en dårlig røv ....
>og hvad jeg nu tænker på er hvordan man kan se forskeld ???

Her er hvad JEG forstår ved en ualmindelig go' røv:

http://busbilleder.subnet.dk/bu2000/Image027a.jpg

1000.000 K ;)
FreYa

Fra : Kirstine

Dato : 04-02-01 20:20

In article <137r7t07er2gpmahjo008n6s3vlu484252@4ax.com>, freya@mailto.dk
says...

> Her er hvad JEG forstår ved en ualmindelig go' røv:
>
> http://busbilleder.subnet.dk/bu2000/Image027a.jpg

*GG*

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Britta

Dato : 04-02-01 21:07

FreYa <freya@mailto.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:137r7t07er2gpmahjo008n6s3vlu484252@4ax.com...

Og tillykke herfra også. Blev det til noget med det netparty?

Knus,
Britta

Fra : Hanne L

Dato : 04-02-01 21:33

FreYa" skrev i en meddelelse

Kære FreYa

> Tillykkke med fødselsdagen! :)

Kære Bo
Osse et stort TILLYKKE med dagen fra kæresten og mig*S*.

> Her er hvad JEG forstår ved en ualmindelig go' røv:

Lidt bred måske *GGG*

En god røv kan være en, man automatisk vender sig om efter
på gaden uden at tænke over det. Jeg fulgte en gang efter
en slagsen hele vejen nedad Strøget, fordi jeg ikke kunne
holde op med at kigge på den. Jeg aner ikke, hvordan han
ellers så ud *S*.
Selvfølgelig kan man se, om den er god, i et par bukser.
Men der kan osse gemme sig en god røv i et par bukser
med hængerøv. Man opdager det bare først, når den bliver
pakket ud .

Kærlige hilsner og knus til jer begge
Hanne L

Fra : Knold

Dato : 04-02-01 23:42

"FreYa" <freya@mailto.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykkkemed fødselsdagen! :)

Hej FreYa
og Hej Bo og tillykke med dagen )))))
uanset om det er den 4. februar eller mandag, du har fødselsdag *GGG*

> Her er hvad JEG forstår ved en ualmindelig go' røv:
>
> http://busbilleder.subnet.dk/bu2000/Image027a.jpg

Det er hvad jeg forstår ved en ualmindelig go' joke *ROFLOL*

Men et seriøst bud på en rigtig god røv for mig......hm
I de sidste 2 år og 6 mdr og 17 dage har en GO' røv været en,
der straks gav mig lyst til min Quinde *SF* - og kan jeg meddele:
Der er mange flere go'e røve, end jeg vidste *GGGGGG*

Venlig Hilsen
Knold

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 05-02-01 21:43

On Sun, 04 Feb 2001 18:32:57 GMT, FreYa <freya@mailto.dk> wrote:
Uhh freY :)
og alle andre jo men MANGE tak for opmærksomheden på det ½ runde tal
:) og jow det var sgu søndag og nu er det mandag - så ....

>Tillykkkemed fødselsdagen! :)

>Her er hvad JEG forstår ved en ualmindelig go' røv:
>
>http://busbilleder.subnet.dk/bu2000/Image027a.jpg

Uhh skat den var stor den kan jeg sgu ikke konkurere med :)

>1000.000 K ;)
lige tilbage Babe og tak for hmmm Go natten :)
>FreYa
din
Bo

Fra : Kirstine

Dato : 04-02-01 20:19

In article <364r7ts582ctftt5v9brbpm6bhjq1mbr7j@4ax.com>,
chokmah999@hotmail.com says...

>SNIP go' røv - dårlig røv

> og hvad jeg nu tænker på er hvordan man kan se forskeld ???

For mig har det intet med øjnene at gøre...det er en sjov fornemmelse
indeni, der afgør, om den er god eller dårlig. Selvom et lækkert ben
eller en dejlig arm slår en røv til hver en tid. For mig altså

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Henning

Dato : 04-02-01 21:31

"Kirstine" <minipip@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Kirstine

> For mig har det intet med øjnene at gøre...det er en sjov fornemmelse
> indeni, der afgør, om den er god eller dårlig. Selvom et lækkert ben
> eller en dejlig arm slår en røv til hver en tid. For mig altså

Jeg lover at vi viser både arme og ben alle mand,
hvis du tropper op den 3/3 til DSS fest, Bo´s arme
er rigt dekorerede Benene osse, så vidt jeg husker*GGG*

MVH
Henning

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 10-02-01 08:07

On Sun, 4 Feb 2001 21:31:10 +0100, "Henning" <h2m@get2net.dk> wrote:

> [...]
>hvis du tropper op den 3/3 til DSS fest, Bo´s arme
>er rigt dekorerede Benene osse, så vidt jeg husker*GGG*

jow jow højre ben ryg isse & begge arme :)
MvH
Bo

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 10-02-01 08:09

On Sun, 4 Feb 2001 20:18:43 +0100, Kirstine <minipip@mail.dk> wrote:

>In article <364r7ts582ctftt5v9brbpm6bhjq1mbr7j@4ax.com>,
HI Kristine :)
> [...]
>indeni, der afgør, om den er god eller dårlig. Selvom et lækkert ben
>eller en dejlig arm slår en røv til hver en tid. For mig altså
ja det kan jeg følge med i :)
men jeg synets nu godt nok at det er i øjnene man udvikler fornemelsen
for mennesket
MvH
Bo

Fra : Kirstine

Dato : 10-02-01 15:21

In article <q5q98tgootgpcbacn2fpudlm9hugemrop2@4ax.com>,
chokmah999@hotmail.com says...

Hej Bo

>SNIP om den gode røv....

> ja det kan jeg følge med i :)
> men jeg synets nu godt nok at det er i øjnene man udvikler fornemelsen
> for mennesket

Jo da - det er jo øjnene, som man bruger til at få de primære indtryk af
i første omgang som regel. Men det forunderlige er jo, at to kvinder kan
se den samme røv - og for den ene kvinde er det bare endnu en bagdel,
mens der tændes en lille gnist af begær i den anden kvinde.

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 11-02-01 06:36

On Sat, 10 Feb 2001 15:21:01 +0100, Kirstine <minipip@mail.dk> wrote:

>In article <q5q98tgootgpcbacn2fpudlm9hugemrop2@4ax.com>,
>chokmah999@hotmail.com says...

Hi Kristine
> [...]
>se den samme røv - og for den ene kvinde er det bare endnu en bagdel,
>mens der tændes en lille gnist af begær i den anden kvinde.
ja umidelbart så kan det lyde underligt - men som mennesker er vi jo
så forskelieg som finger aftryg - men den unikke konstelation der
udgør den enkelts bevisthed er jo tæt på ufatelig.
prøv f.eks at sæt dig ned også start med
1.) du er samensat af to menneskers gens masse
2.) du oplever en helt masse til du er som du er nu
af de ting opstår bevistheden - hvis du så overføre den samme præmis
på et andet mennekse - så er det egentligt ikke så underligt som det
lyder :)
eller hwa .. ?
Bedste hilsner
Bo

Fra : Henning

Dato : 04-02-01 21:34

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:364r7ts582ctftt5v9brbpm6bhjq1mbr7j@4ax.com...

Hej Bo :0}

Til Lykke "gamle dreng"

> Hvad havde bragt Hr hausgaard frme til at tænke på hvis der er en Go
> røv så må der jo også være en dårlig røv ....
> og hvad jeg nu tænker på er hvordan man kan se forskeld ???

På hæmoriderne kære Bo!!

MVH
Henning

Fra : Sott

Dato : 05-02-01 17:24

Hej Bo :0)

Chokmah alias rabias the dog <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:364r7ts582ctftt5v9brbpm6bhjq1mbr7j@4ax.com...

Også tillykke herfra *stort smil*

Er der efterhånden ikke nok lys på kagen til at du kan glæde dig over
flammehavet *GG*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 10-02-01 08:06

On Mon, 5 Feb 2001 17:24:04 +0100, "Sott" <sott@post.tele.dk> wrote:

HI Søs :)
> [...]
>
>Også tillykke herfra *stort smil*
>
>Er der efterhånden ikke nok lys på kagen til at du kan glæde dig over
jow eller så er kagen bare blevet det større :)
et meget forsimket tak herfra :)
min forbindelse var død i et par dage - så .... min news læsning har
været temligt ustruktureret
MvH
Bo

Fra : Sott

Dato : 10-02-01 11:57

Hej Bo :0)

Chokmah alias rabias the dog <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:lvp98tgr2hm31p8mbim1fmue7ev0q0giq2@4ax.com...

> jow eller så er kagen bare blevet det større :)
> et meget forsimket tak herfra :)
> min forbindelse var død i et par dage - så .... min news læsning har
> været temligt ustruktureret

Min læsning er også gået helt bananas - pludselig forsvandt ca. 100 indlæg
jeg ikke havde læst, damn.
Og der er indlæg hvor jeg blot får irriterende fejlmeddelser ligemeget hvad
jeg gør.
Linie 3 for lang, siger den - og så er det ligemeget om jeg sletter det hele
og starter forfra, eller kopierer kun de dele over i et helt nyt indlæg, som
jeg har skrevet - jeg kan bare ikke få lov at sende dem - arghhh....

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 11-02-01 06:36

On Sat, 10 Feb 2001 11:57:03 +0100, "Sott" <sott@post.tele.dk> wrote:

HI Søs
>Min læsning er også gået helt bananas - pludselig forsvandt ca. 100 indlæg
>jeg ikke havde læst, damn.
Hmm prøv at skift din news reader ud med agent forde den er meget
bedre ind Out Lock - du kan gå meget længer til bage jeg kan godt
poste den i dk.binaer m.crak - hvis der eller er nogen der har
problemmer

>jeg har skrevet - jeg kan bare ikke få lov at sende dem - arghhh....
Hmmm kender det dog ikke fra news readers - da jeg i reglen burger
agent forde.

Lige for en Go ordens skyld : så ved jeg at nogen kvinder ikke kan
lide at sluge sæd og efter min menning så skal de også ah lov til at
være fri uanset størlsen på derres røw eller glimt i øjet !!!!
MvH
Bo

Fra : Sott

Dato : 11-02-01 11:58

Hej Bo :0)

Chokmah alias rabias the dog <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:09vb8todsdcdsd7hi8239aj3v5tki1qj54@4ax.com...

> [...]
> bedre ind Out Lock - du kan gå meget længer til bage jeg kan godt
> poste den i dk.binaer m.crak - hvis der eller er nogen der har

Jamen, jeg kan nu på mange måder godt lide Outlook... eller også er det bare
fordi jeg har vænnet mig til den *G*

> Hmmm kender det dog ikke fra news readers - da jeg i reglen burger
> agent forde.

Jeg gider ikke lære nye programmer at kende for tiden - men ellers lyder det
som en god idé.
Jeg vil skrive mig bag øret, at jeg på et tidspunkt skal stifte bekendtskab
med Agent...

> Lige for en Go ordens skyld : så ved jeg at nogen kvinder ikke kan
> lide at sluge sæd og efter min menning så skal de også ah lov til at
> være fri uanset størlsen på derres røw eller glimt i øjet !!!!

*GGG*
Altså - jeg synes kvinder skal tvinges
*hvis de vil*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Jonas Lind

Dato : 05-02-01 19:00

Bestemt. Men det er nok individuelt betinget.

Personligt foretrækker jeg en ikke-bred (men behøver ikke være smal)
muskuløs røv, der viser sig i bukserne. Den må ikke være flad, men man skal
heller ikke kunne sætte et kinesisk te-stel til 10 personer på den.

Jeg har desværre ikke referencen, men en videnskabelig undersøgelse har
vist, at mænd kommer mere (flere små sjovere bliver skudt ud) hvis de er
sammen med kvinder der er biologisk optimalt formet. Det vil altså sige at
de er lidt brede i det, og bestemt ikke er fitness-modeller.

jonas

Fra : Hanne L

Dato : 06-02-01 00:52

Jonas Lind skrev i en meddelelse news:95mpm0$621$1@news.inet.tele.dk...

Hej Jonas

> [...]
> sammen med kvinder der er biologisk optimalt formet. Det vil altså sige at
> de er lidt brede i det, og bestemt ikke er fitness-modeller.

Og allerhelst timeglasfacon. Det er det, mænd foretrækker, siger "de
kloge".

Venlig hilsen
Hanne L

Er du sød at tænke over din klippe- og citatteknik?

Klip det væk, du ikke svarer direkte på, og svar under det, du citerer *S*

Fra : Jonas Lind

Dato : 06-02-01 16:27

Det skal jeg nok..men med mindre det er lange og komplicerede indlæg, og jeg
ikke svarer på enkelt "issues", så foretrækker jeg (ligesom mange andre), at
svare i starten.

jonas

Fra : Hanne L

Dato : 06-02-01 17:03

Jonas Lind skrev i en meddelelse news:95p51c$3am$1@news.inet.tele.dk...

Hej Jonas

> [...]
jeg
> ikke svarer på enkelt "issues", så foretrækker jeg (ligesom mange andre),

Det er nu ikke så meget et spørgsmål om, hvad du eller mange
andre foretrækker, men derimod et sæt "regler", der er lavet for
at vi alle kan få størst muligt udbytte af at færdes på usenet.
Så jeg håber, du fremover vil være med til at gøre det til et
rart sted at færdes.

Jeg kan anbefale dig at læse http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Venlig hilsen
Hanne L

FUT (follow up) til dk.admin.netikette,
hvor svar på dette kan læses

Fra : Sott

Dato : 06-02-01 10:38

Hej Jonas :0)

Jonas Lind <blondie@rhk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:95mpm0$621$1@news.inet.tele.dk...

> [...]
> sammen med kvinder der er biologisk optimalt formet. Det vil altså sige at
> de er lidt brede i det, og bestemt ikke er fitness-modeller.

Det læste jeg også engang - jeg mener det var i Illustreret Videnskab.
Det drejede sig om, at manden instinktivt fornemmede at kvinden (som var
bredere i det ) - var bedre udrustet til graviditet og fødsel - og derved
havde hans afkom bedre mulighed for at overleve.

Man kan vel sige, at mænd økonomiserer med deres sæd - og leverer mest der,
hvor de *instinktivt* forventer at få mest ud af det *G*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 06-02-01 21:49

Sott <sott@post.tele.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:95ognh$kub$1@news.inet.tele.dk...

Hej Søs

<Snip mænds preferencer>

> Man kan vel sige, at mænd økonomiserer med deres sæd - og leverer mest der,
> hvor de *instinktivt* forventer at få mest ud af det *G*

Hvorfor det er mærkeligt at mange fantasere om og dyrker anal-sex! Men det er jo en helt anden diskussion.

Lars
--
Santa is very jolly because he knows where all the bad girls live.

Fra : Sott

Dato : 07-02-01 11:42

Hej Lars :0)

Lars Wagner Hansen <l-hansen@post4.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:95po1s$j1b$1@news.inet.tele.dk...

Hvorfor det er mærkeligt at mange fantasere om og dyrker anal-sex! Men det
er jo en helt anden diskussion.

*GG*
Se, se... min teori er (aheemm...), at det er vores "intelligens" der gør,
at vi ikke bare kan/vil/ønsker at stille os tilfredse med
forplantnings-rettet sex. Vi er nysgerrige og legende - og mennesket har IMO
en lyst til at afprøve grænser, hvorfor vi har udviklet os, og stedse
udvikler os (godt eller skidt skal jeg ikke bedømme - men vi kalder det jo
udvikling med bilen, telefonen, fly osv. og nu også genmanipulation og jeg
skal komme efter dig).

Og så er der jo det "forbudte" element - who knows...
Om ikke andet finder jeg det naturligt, at hvor der er et hul - og noget at
stikke derind *LOL* - der vil jeg nok lege med.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 09-02-01 04:36

On Tue, 6 Feb 2001 21:48:50 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>Sott <sott@post.tele.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:95ognh$kub$1@news.inet.tele.dk...

>Hvorfor det er mærkeligt at mange fantasere om og dyrker anal-sex! Men det er jo en helt anden diskussion.
jamen det var dejligt at få det på plads :)=
MvH
Bo

Fra : Brian

Dato : 06-02-01 11:34

> [...]
> sammen med kvinder der er biologisk optimalt formet. Det vil altså sige at
> de er lidt brede i det, og bestemt ikke er fitness-modeller.

Herligt den slags videnskab er jeg til!!! *ggg* Troede sgu, at jeg bare var
lidt mærkelig i den retning. *ggg* Længe leve de søde og bløde pigenumser!!!

Brian

Fra : Hanne L

Dato : 06-02-01 15:22

Brian skrev i en meddelelse:

Hej Brian

> Herligt den slags videnskab er jeg til!!! *ggg* Troede sgu, at jeg bare
var
> lidt mærkelig i den retning. *ggg* Længe leve de søde og bløde
pigenumser!!!

Det kan jeg kun være enig med dig i

Fra : Brian

Dato : 07-02-01 02:52

Hejsa

> Er du sød at tænke over din klippe- og citatteknik?
> Klip det væk, du ikke svarer direkte på, og svar under det, du citerer.

Åh ja, når folk spørger så pænt! Måske *ggg* Men hvis det er din kæphest og
du nævner det for mig heletiden i al fremtid skal jeg til ære for dig glemme
det. Jeg tænder helt af, på I netiketteprædikanter lol

Kh. Brian

Fra : Tomas O.

Dato : 07-02-01 07:18

"Brian" <nomail@nowhere.dk> skrev i en meddelelse news:R72g6.486$jd2.19792@news101.telia.com...
Hej Brian
> Åh ja, når folk spørger så pænt! Måske *ggg* Men hvis det er
> din kæphest og du nævner det for mig heletiden i al fremtid
> skal jeg til ære for dig glemme det. Jeg tænder helt af, på I
> netiketteprædikanter lol

Hej Brian

Dit indlæg er offtopic i dss. Det handler om netikette som om du
ikke vidste det. Gider du holde debat om det i den dertil
indrettede gruppe?

Du kender sikkert www.usenet.dk men du har tilsyneladende valgt
at ignorere det der står på de sider.

Netiketteprædikanter? Nyt ord for os der bare gerne vil have at
nogle få der ikke kan/vil opfører sig pænt, for det er hvad
netiketten ahndler om, ikke andet.

Du har det med at komme med utidige kommentarer der ikke fremmer
debatten men bare er støj.

Gider du holde dig ontopic i dss, her handler det om sex og
samliv.

Hilsen
Tomas O.
XFUT dk.admin.netikette

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 06-02-01 23:00

> Herligt den slags videnskab er jeg til!!! *ggg* Troede sgu, at jeg bare var
> lidt mærkelig i den retning. *ggg*

... Ha *g* .. Jeg kan nå at blive forsker endnu ...
Skønt speciale !

> Længe leve de søde og bløde pigenumser!!!

HØRT !
... Der skal være lidt at bide i >;) *hehe*

Fra : Gergen

Dato : 05-02-01 21:44

> [...]
> røv så må der jo også være en dårlig røv ....
> og hvad jeg nu tænker på er hvordan man kan se forskeld ???

Har din newsreader ikke stavekontrol??

--
Christian
-----

Fra : Martin

Dato : 05-02-01 22:06

"Gergen" <gergen@post.tele.dk> wrote in message
> Har din newsreader ikke stavekontrol??

Har din ingen pli ? Bo's begavelse og meninger bliver da ikke en
klejne mindre af at hans indlæg ikke altid er stavet 100 %
korrekt.

Martin

Fra : FreYa

Dato : 05-02-01 22:09

"Gergen" <gergen@post.tele.dk>, skrev:

>Har din newsreader ikke stavekontrol??

Hvad mener du?? Er du sikker på at du har konfigureret din newsreader
korrekt? for der er da, så vidt jeg kan se, ikke een eneste stavefejl
i det indlæg du kommenterer! Ikke en eneste! så det må være noget med
dit tegnsæt, eller en OE bug? Prøv at spørg i
FUT dertil.

og læs på http://www.usenet.dk/ om hvordan man opfører sig på usenet
:)
--
FreYa

Fra : Gergen

Dato : 05-02-01 22:46

FreYa <freya@mailto.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:he4u7t46p6lrhqhlsd4d8nbtohp8emjpqo@4ax.com...

> [...]
> i det indlæg du kommenterer! Ikke en eneste! så det må være noget med
> dit tegnsæt, eller en OE bug? Prøv at spørg i

Min OE virker fint. Derfor er der ingen grund til at FUT'te. På www.deja.com
står indlægget på samme måde. Så du
staver åbenbart også dårligt.

> og læs på http://www.usenet.dk/ om hvordan man opfører sig på usenet

Ja, ok. Der står bl.a. alt muligt om, at man skal quote rigtigt, da den
forkerte quoteteknik vil virke forstyrrende. Sådan har jeg, og mange andre,
det med stavefejl.

Christian

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 05-02-01 23:08

On Mon, 5 Feb 2001 22:45:38 +0100, "Gergen" <gergen@post.tele.dk>
wrote:

>Ja, ok. Der står bl.a. alt muligt om, at man skal quote rigtigt, da den
>forkerte quoteteknik vil virke forstyrrende. Sådan har jeg, og mange andre,
>det med stavefejl.

   Jeg mener osse at der står på den der glimrende side at det
ikke er god tone at kommentere stavefejl...

FUT: Langt.væk.ud.i.det.blå!
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 05-02-01 23:20

On Mon, 5 Feb 2001 22:45:38 +0100, "Gergen" <gergen@post.tele.dk>
wrote:
HI Christian

>FreYa <freya@mailto.dk> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:he4u7t46p6lrhqhlsd4d8nbtohp8emjpqo@4ax.com...

>Min OE virker fint.
ja så meget mere forurpligens da du obenbart udelukkene har til
hensigt at flame
> Derfor er der ingen grund til at FUT'te. På www.deja.com
>står indlægget på samme måde. Så du
>staver åbenbart også dårligt.
og det er anden gang på under en time du skriver om restavning af
indlæg i en gruppe om samliv & seksualitet - hvilket kun kan tolkes
efter som jeg lige har skrevet til dig :
envider berøre min restavningsevner ikke nærværende gruppe - dvs du
genere gruppen ved at være OT
endeligt er din komentar perosnelig chikane så fremt det getager isg
så for du en klage til din udbyder...
hvad inden for rigmelighedens grænser må være på sin plads

>Ja, ok. Der står bl.a. alt muligt om, at man skal quote rigtigt, da den
>forkerte quoteteknik vil virke forstyrrende. Sådan har jeg, og mange andre,
>det med stavefejl.
Nu er det sådan Christian at hvordan du har det med noget som helst
andet in seksualitet & samliv er - er GRUPPEN fuldstændigt ligegyldigt
XFUT dk.admin.netikette
Chokmah

Fra : Tomas O.

Dato : 05-02-01 23:49

"Gergen" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:95n772$sc1$1@news.inet.tele.dk...
SNIP
> Ja, ok. Der står bl.a. alt muligt om, at man skal quote
> rigtigt, da den forkerte quoteteknik vil virke forstyrrende.
> Sådan har jeg, og mange andre, det med stavefejl.

og hvad har dette med seksualitet og samliv at gøre?

Og hvorfor fjerner du dne fut der blev sat af FreYa?

En gang mere og der ryger en kalge til din udbyder.

Hilsen
Tomas O.
XFUT dk.admin.netikette

Fra : mr bungle

Dato : 06-02-01 00:58

[klip]

> Ja, ok. Der står bl.a. alt muligt om, at man skal quote rigtigt, da den
> forkerte quoteteknik vil virke forstyrrende. Sådan har jeg, og mange
> [...]

Hedder det egentlig ikke "sådan har jeg og mange andre det med stavefejl"?
Jeg kunne selvfølgelig tage fejl, men så vidt jeg ved, så er en indskudt
sætning nemlig noget a la "manden, som lugtede af lunken urin, var glad"
(undskyld, jeg har en mærkelig hummer.. nej undskyld, humor)

Mvh. en skabslæser.

Fra : Hanne L

Dato : 06-02-01 01:15

Hej skabslæser

Nu synes jeg, vi skal stoppe her. Der er blevet vejledt og
sendt FUT (follow up to) til rette gruppe, og så er den ikke
længere. Al fortsættelse af dette emne vil være OT (off topic).

Med venlig hilsen
Hanne L

FUT til dk.admin.netikette

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 05-02-01 22:09

On Mon, 5 Feb 2001 21:44:08 +0100, "Gergen" <gergen@post.tele.dk>
wrote:

>Chokmah alias rabias the dog <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:364r7ts582ctftt5v9brbpm6bhjq1mbr7j@4ax.com...

>Har din newsreader ikke stavekontrol??
nej ikke på dansk !
envider berøre min restavningsevner ikke nærværende gruppe - dvs du
genere gruppen ved at være OT
endeligt er din komentar perosnelig chikane så fremt det getager isg
så for du en klage til din udbyder
endligt er din citeringer helt hænd i skoven så kig på :

http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

også opfør dig fornuftigt fremover
MvH
Chokmah

fut :dk.admin.netikette

Fra : Tomas O.

Dato : 05-02-01 23:45

"Gergen" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:95n3la$duv$1@news.inet.tele.dk...
SNIP
> Har din newsreader ikke stavekontrol??

At påpege stavefejl anses for at være usædvanlig dårlig
netikette.

Prøv at læse lidt om netikette på www.usenet.dk.

udover det er stavning hamrende offtopic andre steder end i

Hilsen
Tomas O.
FUT til dk.admin.netikette

Fra : Brian