MS Windows
briani 27239
Når jeg dobbelt-klikker skal vindue maxime~
Fra : cjt

Dato : 28-04-02 12:55

Hvordan kan man ændre opsætningen på mailen,
således at hver gang jeg vil læse en ny mail og dbl-klikker på mailen, så
kommer den op i stort format
med det samme? Nu skal jeg dbl-klikke og herefter ind og klikke på
"storfirkant" oppe i hjørnet. Det samme problem har jeg når jeg skal svare
på en mail.

Mange hilsner fra
Carsten

DK-2630 Taastrup
e-mail: cajuth@worldonline.dk

Fra : Madsen

Dato : 28-04-02 13:11

cjt skrev:

> [...]
> med det samme? Nu skal jeg dbl-klikke og herefter ind og klikke på
> "storfirkant" oppe i hjørnet. Det samme problem har jeg når jeg

Træk vinduet op i den størrelse du vil have det til at være og OE
burde så huske det til næste gang. (Ikke maksimer, men træk det op i
en størrelse så det fylder hele skærmen.)

Fut sat til <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>
hvor dit indlæg hører hjemme.

Madsen.