Desperat hjælp !
Fra : Johnny

Dato : 28-04-02 11:56

Hallo !

Jeg er absolut ny bruger, og har brug for hjælp ( skåret ud i pap ! ).

Jeg kan godt skifte ikoner på de ting jeg har på mit skrivebord. Men det er
de standard nogle der kommer frem jeg jan vælge imellem.

Findes der et sted hvor jeg kan hente ikonfiler ned, nogle sjove/ spændene ?

Hvis ja...så forklar mig det grundigt hvordan jeg gør !!!!!!!

Hilsen

mig

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 28-04-02 12:06

Johnny wrote:
> Hvis ja...så forklar mig det grundigt hvordan jeg gør !!!!!!!

Windows? Linux? Amiga? Macintosh?
Ligegyldigt hvilken af dem, så er du vidst havnet i den forkerte
gruppe... Denne gruppe handler om netvæk...
Find en anden gruppe, f.eks. dk.edb.system.ms-windows

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-04-02 12:16

"Søren C. Fischer" <usenet@fischer-streton.dk> wrote in message

> Windows? Linux? Amiga? Macintosh?

> Find en anden gruppe, f.eks. dk.edb.system.ms-windows

Hehe, du skulle liiiige drille, og nævne andre end windows

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 28-04-02 12:41

Bjarke Hansen wrote:
> "Søren C. Fischer" <usenet@fischer-streton.dk> wrote in message

> Hehe, du skulle liiiige drille, og nævne andre end windows

Øhh hvad?
Der findes jo andet end Windoze...
(Selvom det typisk er Windoze brugere der hovedløst poster et spm i en
helt forkert gruppe...)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-04-02 12:47

> Øhh hvad?
> Der findes jo andet end Windoze...
> (Selvom det typisk er Windoze brugere der hovedløst poster et spm i en
> helt forkert gruppe...)

Ja, men du henviste til Windows gruppen.. Og dermed allerede har gang i
forstillingen om at det er en Windows bruger.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 28-04-02 13:35

Bjarke Hansen wrote:
> Ja, men du henviste til Windows gruppen.. Og dermed allerede har gang
> i forstillingen om at det er en Windows bruger.

Han postede med en Windoze-version af OE...

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 28-04-02 17:50

"Johnny" <marco@12mail.dk> wrote in message

> Findes der et sted hvor jeg kan hente ikonfiler ned, nogle
sjove/ spændene ?

Ja, det var da et skrækkeligt problem!

Niels

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 28-04-02 22:17

> Jeg er absolut ny bruger, og har brug for hjælp ( skåret ud i pap ! ).
klip - om ikoner
> Findes der et sted hvor jeg kan hente ikonfiler ned, nogle sjove/ spændene
?

hej johnny,

ja, al begyndelse...
google søgemaskinen kommer tit med gode svar, her er et blandt mange
http://iconlibrary.com/
men gruppen er fejlagtigt valgt, selvom der er ikoner for andre computere

du kan evt føle díg frem i dk.velkommen,
og skulle der fejlpostes en gang imellem så er som regel nogen, der vil
hjælpe med
den rigtige gruppe.
Hvordan du gør - det står som regel beskrevet på siden.
god førnøjelse
hilsen,
ingeborg
windoze xp-bruger