Hjælp.. Kan ikke se side..
Fra : @ndersson

Dato : 28-04-02 12:12

Hej alle Håber at dette er den rigtige NG..!

Min søn og jeg har hver vores originale Win98 +alle opgraderinger fra
Microsoft + OE6.
Vi er begge "members" i opasia og der er et link til www.funnycartoons.com
og jeg har ingen problemer med at få linket/hjemmesiden frem, men min søn
får hver gang en side frem der hedder noget med e-presse.. Vi er koblet på
samme switch som et koblet til ADSL 256/128 TDC med dynamiske IP'er. Det er
fuldstændig ligegyldigt om min PC er tændt eller ej.. Han kan bare ikke
komme ind.. Uanset om han bruger linket eller skriver det ind selv..???
Er der ikke en der har en fornuftig forklaring..!
Hilsen
Andy