Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G2 i sort?
Fra : Ole Nielsen

Dato : 28-04-02 09:54

Er det kun i USA man kan købe den sorte udgave af Canons G2 eller findes den
også i Danmark?

Fra : Morten Sørensen

Dato : 28-04-02 10:19

Jeg har også ledt efter den i danmark - uden held.

Du kan købe den i tyskland med et 1GB microdrive hos

www.technikdirect.de
www.photoshoppingcenter.de

/Morten

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 28-04-02 13:40

"Digital4U" har den på lager (22/4), til kr. 10.949,-

http://www.digital4u.dk/

Henrik

Fra : J@N

Dato : 28-04-02 15:54

"Henrik Rasmussen" <henrik.r@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Digital4U" har den på lager (22/4), til kr. 10.949,-
>
> http://www.digital4u.dk/

Tak for tippet, det er en lidt hamper pris, bør max. koste kr. 10.000,-.

Fra : Morten Sørensen

Dato : 29-04-02 10:19

> Tak for tippet, det er en lidt hamper pris, bør max. koste kr. 10.000,-.

Jeg har lige bestilt et hos dem - de er til at snakke med. Jeg fik en taske
med i købet...

Cam'et er dog i restordre !

/Morten