MS Windows
briani 27239
Win98 og jpg
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 28-04-02 08:37

Ja dav.

Kan paint eller image i win98 ikke gemme i JPG format ???

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-04-02 11:21

"Hans Nikolajsen" <hn2test@stofanet.dk> wrote in message
> Ja dav.
>
> Kan paint eller image i win98 ikke gemme i JPG format ???

Hvis du ikke har muligheden kan du jo nok ikke. Mener også det først er i ME
eller SE at du kan gemme i jpeg.

Find dig et andet billedbehandling. Paint er simplehen for ringe...

Fra : Marianne Jespersen

Dato : 27-04-02 11:51

> Hvis du ikke har muligheden kan du jo nok ikke. Mener også det først er i
ME
> eller SE at du kan gemme i jpeg.

Man kan i SE som jeg har

Fra : Madsen

Dato : 28-04-02 13:27

Marianne Jespersen skrev:

> Man kan i SE som jeg har

Den sætning forstår jeg ganske simpelt ikke.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 28-04-02 13:38

Madsen skrev:

> Den sætning forstår jeg ganske simpelt ikke.

Og det gør jeg så nu.
Du snakkede om Win98SE. DOH!

Madsen.