C&C Renegade - hjælp ønskes
Fra : Sven

Dato : 28-04-02 02:18

Hej.
Jeg sitter fast i C&C Renegade. Jeg er nået dertil, hvor jeg skal befri Dr.
Sydney fra Petrova. Denne Petrova er, med de våben jeg har til rådighed,
ikke til at slå ihjel. 5 raketter fra rocketlauncheren, tager kun et enkelt
"point" fra Petrovas liv. Hvilket våben skal man bruge, og hvor finder man
ammunitionen til det?
Cheats kan jeg ikke finde (måske fordi jeg ellers aldrig bruger slige ting),
så jeg kan hverken blive udødelig, eller få tanket min ammo-beholdning op.

Sven

Fra : Kristian

Dato : 29-04-02 13:09

brug rocket and flame.

Fra : Sven

Dato : 29-04-02 13:53

> brug rocket and flame.

Rockets sårer ikke ret meget, og min flammekaster er løbet tør. Vil det
sige, at jeg skal starte forfra på hele denne mission?

Sven

Fra : Kristian

Dato : 29-04-02 14:18

tænke tænke

Er det ikke ham manden der kaster rundt med dig ???
eller husker jeg forkert ?

Beskriv hvad et så er

Fra : Sven

Dato : 29-04-02 20:08

> Er det ikke ham manden der kaster rundt med dig ???
> eller husker jeg forkert ?
>
> Beskriv hvad et så er

Nej, det er senere i spillet. Efter at have sprængt templet i luften, og har
kæmpet sig vej ned til kælderen, havner man langt nede under jorden, hvor
der er en masse grøn "tåge". Man kæmper sig gennem disse gange, indtil man
møder et slags rør med hul i, som man kan krybe igennem. Derefter går man
gennem røret op til et slags tårn, hvor man kæmper sig op ad en slags
rampe, indtil man når toppen.
Der kommer så en lille filmsekvens, hvor jeg siger (figuren i en lille
filmsekvens) noget med, at jeg vil ikke ændres, jeg foretrækker at være
hulemand (caveman), men at det nok ville være en fordel for Petrova at
gennemgå forandringen. Når man loader banen, står der i toppen "Stomping on
Holy Ground", og den eneste mission jeg har (ved tryk på TAB) er Rescue
Sydney.

Sven

Fra : Karsten Andersen

Dato : 29-04-02 14:27

Mon, 29 Apr 2002 14:52:42 +0200, skrev Sven, på 14 linier, i
<3ccd4283$0$3779$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>, :

>Rockets sårer ikke ret meget, og min flammekaster er løbet tør. Vil det
>sige, at jeg skal starte forfra på hele denne mission?
lige inden du tager elevatoren der ned, har du fået et nyt våben, brug
det
evt tryk 2 x 7 så har du det

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Sven

Dato : 29-04-02 19:56

> lige inden du tager elevatoren der ned, har du fået et nyt våben, brug
> det
> evt tryk 2 x 7 så har du det
>
> --
> Med venlig hilsen
> Karsten
> http://www.jyde.cc/
> ICQ: 14948433

Elevator derned?? Jeg er kravlet op fra nogle underjordiske gange, og har
kæmpet mig vej op gennem en slags ramper i et rundt "tårn", og benævnte
Petrova er så øverst oppe.

Fra : Kristian

Dato : 29-04-02 22:13

Når du går ind og starter filmsek. går du tilbage husk at blive oppe på
platformen, gå hen til rocket louncheren og bliv der omkring den pæl.

Skyd så når du har mulighedeen og når hun skyder løber du rundt om pælen fo
ikke at blive ramt.

Ved godt det er svært, jeg har selv spillet spillet igennem på hard