Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Q undervandshus til sony dsc-p1
Fra : ****''TS''*****

Dato : 28-04-02 02:26

Ved ikke om dette er den rigtige gruppe men nu prøver jeg
Er der nogle der har erfaring med det undervandshus fra sony der passer til
sony dsc-p1
På forhånd tak
Hilsen Tommy

Fra : Jake

Dato : 30-04-02 15:55

Jeg har prøvet det hus der hører til DSC-P5 og jeg tror de er utroligt ens.
Jeg har kun godt at sige om det undervandshus, men kameraet bryder jeg mig
ikke om...

Huset er også ret billigt synes jeg - omkring 2500 kr. for et undervandshus.

Jakob Lapp