jedi 2 nu er den gal igen jeg sidder fast ~
Fra : danni plougmann

Dato : 28-04-02 00:53

jeg render rundt på doom giver skibet og skal afbryde et eller andet skjold
jeg har fundet shield arrayen. der var 4 orange ting i hver hjørne der
skulle skydes
og hvad så nu jeg har ledt overalt nu
jeg har også en key til en dør jeg ikke kan finde.

Mvh danni plougmann

Fra : Klaus G.

Dato : 28-04-02 10:14

> [...]
> skulle skydes
> og hvad så nu jeg har ledt overalt nu
> jeg har også en key til en dør jeg ikke kan finde.

Lige under de der orange ting du snakker om går der et rør over til midten.
Dem skal du også lige nakke :)

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com

Fra : danni plougmann

Dato : 28-04-02 12:31

tak for hjælpen:)
det var lige det der skulle til

Fra : Klaus G.

Dato : 28-04-02 20:51

> tak for hjælpen:)
> det var lige det der skulle til

hehe nu skal du så bare lige bøffe ham den store grumme så :)

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com