Jedi Knight 2 - min mening
Fra : / / dentro / /

Dato : 28-04-02 00:29

Er det egentlig helt nyt det her spil? Jeg har først lige opdaget det
nu, og troede egentlig det var halvgammelt, men alle snakker om det
her i gruppen ... det er lækkert med noget rigtig Star Wars stemning
mens man venter på den nye film.

I dag skulle jeg så spille multiplayer (og dermed også lege med
lyssværd) for første gang. Er du vimmer mand det er svært! Er der
nogen der har nogle tips og tricks? Jeg synes ikke man har en skid
kontrol over sit sværd, man trykker bare helt vildt mens man løber
rundt som en forvirret høne.
Kan man egentlig lave combos (kombinationer)? ... Og så alt det der
magi ("force") kan jeg heller ikke rigtigt få til at fungere.

/ / dentro / /

PS.... iih vor er det dog irrierende når man skriver et indlæg, og så
tror at de ikke er kommet frem endnu, og så finder man ud af at det er
kommet under en anden tråd, fordi ens indlæg havde præcis samme navn!
GRrrrr....

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 28-04-02 01:09

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote in message

> PS.... iih vor er det dog irrierende når man skriver et indlæg, og så
> tror at de ikke er kommet frem endnu, og så finder man ud af at det er
> kommet under en anden tråd, fordi ens indlæg havde præcis samme navn!

Du har lavet nøjagtigt samme indlæg i sin egen tråd...for ca 1 døgn siden.

--
Mvh HAA

Fra : / / dentro / /

Dato : 28-04-02 12:08

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse

> Du har lavet nøjagtigt samme indlæg i sin egen tråd...for ca 1 døgn
siden.

Mærkeligt.... Hos mig er den kommet under Anders Jensens tråd fra
29-03-2002. Måske er det fordi du ikke har meddelelser fra så lang tid
tilbage, at den er kommet som en ny hos dig?

/ / dentro / /

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 28-04-02 12:53

> [...]
> 29-03-2002. Måske er det fordi du ikke har meddelelser fra så lang tid
> tilbage, at den er kommet som en ny hos dig?

Min ældste tråd i denne gruppe er den 04-03-2002.

Dit andet indlæg, som ikke er et reply, har Message-ID:
<3cc9ed42$0$78769$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

Men pyt nu med det

--
Mvh HAA

Fra : david

Dato : 28-04-02 14:48

men...'
Kunne man ikke få et svar til Dentro.
Jeg syntes at spørgsmålet er meget interessant.
(Jeg ville spørge om det samme. (her INDEN jeg køber spillet)
-
david

Fra : / / dentro / /

Dato : 28-04-02 16:01

"david" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne man ikke få et svar til Dentro.
> Jeg syntes at spørgsmålet er meget interessant.
> (Jeg ville spørge om det samme. (her INDEN jeg køber spillet)

Efter adskillige timers sved, tårer og glædesudbrud + noget surfen
rundt på nettet har jeg selv fundet løsningen. Mht. til lyssværdet er
der her nogle moves, man kan bruge:

http://www.jediknightii.net/lightsabers.shtml

Og mht. at bruge "forces", så har jeg læst at man skal stå stille når
man bruger dem, for at få dem til at virke.

Ingen af tingene har jeg dog afprøvet endnu.

/ / dentro / /

Fra : david

Dato : 29-04-02 01:28

Okej. det var dog lidt.
Tak!
-

Fra : / / dentro / /

Dato : 29-04-02 10:28

> Okej. det var dog lidt.
> Tak!

Jeg har også lige fundet ud af at grunden til jeg ikke kunne lave alle
de seje tricks som modstanderne kunne, var at man skal vælge mellem
dne onde side og den gode side - den onde har alle de cool'e forces
:))

/ / dentro / / - The jedi of 2002!