Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Samsung 959NF
Fra : Peter

Dato : 27-04-02 23:42

Har netop fået en ny 959NF. Fed skærm, men jeg har lige et spørgsmål.
Den var lidt sløret i nederste venstre hjørne, men det har jeg med nøje
og besvær fået justeret væk. Dog synes jeg at feks tekst står lidt skævt
i det nævnte hjørne og at den verticale kant af billedet er ulige på en
område af ca 4-5 cm. Jeg kan umuligt justere det væk. Er det mon en
fejl, eller er skærmen bare ikke bedre ?? Desuden synes jeg at
coatningen mod refelkser nærmest ser lidt blakket ud , når der f.eks
falder lys ind bagfra skærmen !!! Det lilla skær er uens !!
Hvis nogen har lidt objektiv respons, vil jeg være glad. Jeg har stadig
mulighed for at få den hentet på min hjemme adresse til på torsdag, men
der er ingen grund til at kaste sig ud i en ombytning hvis det er
normale fænomener.

Fra : Madsen

Dato : 28-04-02 01:32

Peter skrev:

> [...]
> verticale kant af billedet er ulige på en område af ca 4-5 cm. Jeg
> kan umuligt justere det væk. Er det mon en fejl, eller er skærmen

Det kan være fordi du kører med en for høj opdateringshastighed.
Har du prøvet at stille den ned og se om det gør en forskel?

> [...]
> stadig mulighed for at få den hentet på min hjemme adresse til på
> torsdag, men der er ingen grund til at kaste sig ud i en ombytning

Jeg vil mene at det drejer sig om du kan leve med de fejl, eller om du
ikke kan. Du må vel have stillet en kravsspecifikation inden du købte
ny monitor. Altså nogle regler for hvad du kan tolerere og hvad du ikke
kan. Personligt ville jeg få den byttet og hvis den nye havde de samme
fejl, så ville jeg have pengene tilbage, men der er jo stor forskel på
hvad folk tolererer. Her hører jeg nok til de sarte.

Madsen.

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 28-04-02 19:12

"Peter" <gowings@swirve.com> wrote in message
> [...]
> i det nævnte hjørne og at den verticale kant af billedet er ulige på en
> område af ca 4-5 cm. Jeg kan umuligt justere det væk.

Hvis du er sikker på, at du har prøvet de relevante indstillingsmuligheder
uden held, så byt den.

Der er ikke noget tekst, som skal være skæv på den skærm.

M.v.h.

Fra : Peter Hansen

Dato : 28-04-02 22:10

"Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> uden held, så byt den.
>
> Der er ikke noget tekst, som skal være skæv på den skærm.

Se det mener jeg jo heller ikke der skal være. Jeg har ellers lavet en
ordenlig research på den, synes jeg, og jeg var inde i en shop og lure
den af . Så derfor er jeg noget skuffet over den her , og jeg ringer til
Anovo imorgen og får den byttet, for jeg tror aldrig jeg bliver helt
tilfreds med den her.. I hører nærmere.