Problemer med CS 1.4
Fra : Aj

Dato : 27-04-02 18:01

Hejza

Vi er 4 gutter som ville spille CS over Lan i går ( 1.4 )
men det kunne vil ikke få til at virke Hmmm så vi måtte
gå til bage til 1.3 , og det køger bager

Er der ander som har det problem og fik i det løst ???

Vi har listalert : hl1109 & csv14full

Jeg falt over nogen sider hvor nogen opdate hed MOD
hvad beytder det ???

Aj

Fra : Devast8or

Dato : 27-04-02 18:39

Mod = Betyder at filen er til Mod versionen af CS. Mod versionen er den du
downloader hvis du allerede har Half-Life. Husk også at downloade updaten
til half-life hvis du bruger denne version.

Retail = Betyfer at filen er til Retail versionen, som er den du kan købe i
butikkerne.

Hvis ikke filerne passer til jeres spil får i det aldrig til at virke, så
det kan sagtens være det der er problemet.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Aj

Dato : 27-04-02 19:17

"Devast8or" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis ikke filerne passer til jeres spil får i det aldrig til at virke, så
> det kan sagtens være det der er problemet.

Det er Half-Life Generation den med 3 spil i
vi alle køger, så er det Mod vi skal bruge ikke ??

Aj

Fra : Devast8or

Dato : 27-04-02 21:07

Det kommer an på hvad du har installeret. HL Generation kommer med HL
(orange skive), CS (sort skive) og OF (grøn skive).

Hvis du installerer HL skal du bruge Mod versionen (og husk også
opdateringen til HL, det er ikke nok med opdateringen til CS). Og husk også
at tjekke om det er opdateringen eller den fulde version du downloader. Den
fulde version skal du bruge hvis du ikke har CS installeret i forvejen men
kun HL. Opdateringen skal du bruge hvis du allerede har en ældre version af
CS installeret oven på dit HL.

Hvis du installerer CS direkte fra den sorte skive skal du bruge retail
opdateringen. Her skla du ikke bruge opdateringen til HL, kun den ene fil
der hedder noget med retail update.

Devast8or