MS Windows
briani 27239
Engelsk XP og RAM
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 27-04-02 18:00

Hvor meget RAM bør man ha', for at køre en Engelsk XP tilfredsstillende ?

Jeg bruger pt, WIN 98 m. 256 mb RAM, og det kører fortrineligt.

Hvordan ellers, med XP's stabilitet ? Kører det som det skal ?

Ingen obskure nedbrud eller noget man bør være opmærksom på ?

Thomas

Fra : Søren Lundfald

Dato : 27-04-02 22:21

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor meget RAM bør man ha', for at køre en Engelsk XP tilfredsstillende ?

256 MB imho. Der er ikke nogen forskel på om det er dansk, engelsk eller
kinesisk.

> Jeg bruger pt, WIN 98 m. 256 mb RAM, og det kører fortrineligt.

Hvorfor så skifte?...

> Hvordan ellers, med XP's stabilitet ? Kører det som det skal ?

Det kører vældigt stabilt hér, men det kan jeg jo ikke garantere det vil
gøre ved dig.

Søren Lundfald

At a bus station the bus stops.
At the train station the train stops.
At my work I have a workstation.

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 28-04-02 00:00

"Søren Lundfald" <webwatcher@forum.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor så skifte?...

Det har du helt ret i. Nu havde jeg dog lånt XP, og havde tænkt på, at prøve
det.

Er dog ikke sikker på, at jeg gider besværet, når min Win 98 kører som den
skal.

Why fix it, if it ain't broke ?

Fra : Hagman

Dato : 28-04-02 01:02

WinXP er også MEGET mere flottere.
Der er en hel fornøjelse at se på WinXP. Pæne behagelige farver.
....og så er det knusende stabilt.

Med 256 Ram burde din WinXP køre godt.
Jeg prøvede engang WinXP på en 1,3 Ghz med 128 pc2100 Ram.
Det kørte langsomt.

Jeg har WinXP på begge mine PC'ere, den ene er en 1 Ghz, 512 Ram pc133, den
anden er en 850 mhz, 256 Ram pc100. Begge Pc'ere kører PERFEKT i WinXP.
Knusende STABILT.

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Deaster

Dato : 28-04-02 13:28

Hagman wrote:
> [...]
> ...og så er det knusende stabilt.
>
> Med 256 Ram burde din WinXP køre godt.
> Jeg prøvede engang WinXP på en 1,3 Ghz med 128 pc2100 Ram.

Jep, jeg har en testmaskine som er en gammel P3 550 Mhz , 4,3 Gb WD HD og
128 Mb ram, spørg lige om XP pro kører langsomt på den, gaaab.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Teddy Bonde

Dato : 28-04-02 14:40

Det forstår jeg ikke

Jeg har en Dual 400Mhz (jumpet til 500Mhz) og den kører da utroligt stabilt
og hurtiger end dengang jag havde Win98 inde..

Men har til gengæld ozze over 700 Mb ram i..

Jeg er utrolig glad for XP

Vil sige det måske er et opsætmings problem ?

--

Mvh,
Teddy Bonde

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-04-02 13:54

"Teddy Bonde" <tbonde@bearwebs.dk> wrote in message
> Jeg har en Dual 400Mhz (jumpet til 500Mhz) og den kører da utroligt
stabilt
> og hurtiger end dengang jag havde Win98 inde..

Win98 kan ikke bruge 2 processorer. Derfor er XP hurtigere.

Nu vi er ved det, så lær lige lidt citatteknik
http://www.usenet.dk/netikette/

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-04-02 13:56

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote in message
> WinXP er også MEGET mere flottere.
> Der er en hel fornøjelse at se på WinXP. Pæne behagelige farver.

Bliver maskinen bedre at arbejde på af det ?

Bliver maskinen mere stabil ?

Bliver maskinen hurtigere ?