Hjælp til Supermicro P6SBM
Fra : Edmund

Dato : 27-04-02 17:55

Skal man indstille core når man har en PII 333 celeron. Den er sat til 3.5.

Kan man få den til at finde min IBM DeskStar 60GXP 40GB.
Jeg bruger i øjeblikket 32gb clip jumper.
Jeg vil ikke bruge den drive overlay man kan hente hos IBM

MVH Edmund

Fra : [5250] Jens

Dato : 27-04-02 19:44

Edmund wrote:
> Skal man indstille core når man har en PII 333 celeron. Den er sat til 3.5.

Jeg håber virkelig ikke Vcore er sat til 3,5 Volt, for så brænder den
cpu af ekstremt hurtigt. Default er 2,0 Volt.
Tror du ikke det er Vio du kigger på istedet?
- den er normalt ca. 3,3 Volt.

Fra : Edmund

Dato : 27-04-02 22:58

"[5250] Jens" <greylion@gmx.net> wrote in message

> Jeg håber virkelig ikke Vcore er sat til 3,5 Volt, for så brænder den
> cpu af ekstremt hurtigt. Default er 2,0 Volt.
> Tror du ikke det er Vio du kigger på istedet?

Jeg ved ikke hvad Vio er.

Jeg er helt ny til det med bundkort, så jeg lidder nok lidt af begrebs
forvirring.

Jeg skrev core fordi overskriften til jumperne hedder CPU core/Bus Ratio.

MVH Edmund

Fra : Edmund

Dato : 28-04-02 21:18

Hvad skal jeg sætte CPU core/Bus Ratio til.

Hvordan deaktiverer man onboard lydkort. Hvis det er i bios, hvad kan det
hedde i en AMI-bios

MVH Edmund

Fra : Alex Kristensen

Dato : 29-04-02 07:22

Edmund wrote:

> Jeg skrev core fordi overskriften til jumperne hedder CPU core/Bus Ratio.

Det lyder som det der hedder multiplier på andre bundkort. Den skal stå
til 5 med en 333 MHz processor (5 * 66 MHz = 333 MHz).

--
Alex Kristensen
   awk@spamcop.net

As long as you do not move you can still choose any direction.