Nummerportabilitet hvor længe???
Fra : Franke

Dato : 27-04-02 16:49

Hej NG

Jeg har skiftet fra Tiscali til Telmore og bliver lukket ned af Tiscali d.
30/4-02 ...jeg har modtaget en mail fra Telmore at overflytningen er
forsinket(en standard mail udsendt af Telmore) er der nogen her der har
erfaring med hvor lang tid det tager at få overflyttet sit nummer ???? jeg
vil gerne høre jeres erfaringer .....hvis der går alt for længe må jeg bare
skifte nummer helt da jeg ikke kan undvære min mobil hvis vi snakker
måneder....

På forhånd tak

Mvh.

Frank

Fra : Janus Olsen

Dato : 27-04-02 17:26

Hej
Nummerportabilitering er noget fanden har skabt, regelen siger 20 dage, men
virkeligheden er for det meste 6-8 uger. hvis det går stærkere er man bare
heldig.
Du kan jo evt. købe en taletidsstartpakke mens du venter hvis du vil beholde
dit nummer
MVH Birkoff

Fra : Karen

Dato : 27-04-02 17:46

On Sat, 27 Apr 2002 18:25:42 +0200, "Janus Olsen"
<basicelectr@basicelectronics.dk> wrote:

> [...]
>heldig.
>Du kan jo evt. købe en taletidsstartpakke mens du venter hvis du vil beholde

De der 20 dage du taler om kan da ikke være ved en forsinket
overflyttelse på selve dagen..
Min overflytning gik smertefrit, men Telmore er jo ret hurtige til at
svare - så hvorfor ikke høre dem ad?

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : [4200] Alexandar

Dato : 28-04-02 08:56

Hejsan.

En overflytning til Tele2 Mobil plejer ikke at tage så lang tid. Det tager
faktisk ikke så lang tid at oprette et nyt abonnement. Det som tager tid er,
at få det aktuelle selskab til at frigive nummeret.

Mvh
Alexandar

Fra : STIG MERRILD MADSEN

Dato : 28-04-02 21:55

Mit skifte til telmore skulle have virket fra kl. 00.01 på den pågældende
dag, men virkede først fra kl. 11.30 - så det må man sige var et smertefrit
skift! Der til skal det siges at jeg er meget tilfreds med telmore!