Lukket adgang til MadOnion?
Fra : P.Sørensen

Dato : 27-04-02 16:42

Hvem kan hjælpe?
Jeg har testet mit grafikkort, og prøver at komme ind på Madonions
"resultserver", men det lader sig tilsyneladende ikke gøre. Jeg har slået
min firewall fra, og også prøvet at vælge "lav" i sikkerhedsindtillinger,
men beskeden er den samme: "
Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl
Internet Explorer
Der er tale om adresse www.madOnion.com.
Hvorfor kan jeg mon ikke komme derind? Alle andre steder synes der ikke være
problemer med adgangen.
Kan I komme derind iøjeblkket? Og hvis ja, hvad kan det så skyldes at jeg
ikke kan?
P.sørensen

--
Windows XP home DA, 1400 mhz AMD, 512 mb ram, 70 GB HD.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-02 17:34

Sat, 27 Apr 2002 17:42:01 +0200, skrev "P.Sørensen"
<psi@vestnet.dk>:

>Kan I komme derind iøjeblkket?

Nej.
Serveren er vel nede.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : P.Sørensen

Dato : 28-04-02 13:14

> Nej.
> Serveren er vel nede.
> --
> med venlig hilsen
> Knud
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Hm, Knud, det er sært. Der er nogle som kan , og andre, f.eks. dig og mig,
som ikke kan komme derind. Og vi bruger begge tdc, så vidt jeg kan se?! Kan
det mon have noget med det at gøre??
P.sørensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-04-02 13:41

Sun, 28 Apr 2002 14:13:36 +0200, skrev "P.Sørensen"
<psi@vestnet.dk>:

> Kan det mon have noget med det at gøre?

Ingen anelse, prøv at spørg i news:tele.internet, så kan det være
en af de kloge hoveder ser indlægget.

Fra : @ndersson

Dato : 28-04-02 14:55

Nyhedsgrupper læser jeg gennem sunsite.auc.dk selv om jeg er opkoblet på
TDCADSL for så kommer mine indlæg på inden for et minut..
Jeg og andre har oplevet at det tager, nogle gange timer før et indlæg
gennem TDC kommer i gruppen.
Hilsen
Andy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-04-02 15:02

Sun, 28 Apr 2002 15:55:19 +0200, skrev "@ndersson"
<skrivtilandersson@tdcadsl.dk>:

>Jeg og andre har oplevet at det tager, nogle gange timer før et indlæg
>gennem TDC kommer i gruppen.

Brug dtext.news.tele.dk til tekstgrupper, den er ikke belastet af
binært snask.

Og i OE er det jo rimelig nemt at have flere newsservere, hvis
man ønsker andre grupper end dem Sunsite tilbyder.

Fra : P.Sørensen

Dato : 29-04-02 09:16

Har nu prøvet i Opera - med samme resultat.
En del siger at de kan komme igennem, men at siden arbejder meget langsomt.
Er de så ikke noget med, at min computer er sat til en lavere "tolerance",
altså at den giver op tidligere, inden pgl. side er færdig med at læse sig
ind?? Og i så fald, hvor justerer man dette?
Preben