Lidt problemer med WinXP og en Athlon comp~
Fra : [9000] Totter

Dato : 27-04-02 16:39

Jeg har følgende hardware i computeren.

Chaintech socket A bundkort med nyeset BIOS
http://www.chaintech.com.tw/products/socketa/7aja.htm
Athlon 900 MHz
2x128 MB PC100 ram
Aopen Geforce2 MX400 AGP 64 MB SD ram
http://www.aopen.com/products/vga/mx400-v.htm
Aopen HQ45 kabinet med 300W ATX PSU

Det er en hel ren installation af WinXP og der køres med de
nyeste detonator drivere v.28.80. Jeg har installeret Medal of Honor
og intet andet. Spillet kører fint, men så snart jeg går ud af spillet
genstarter computeren. Skal der ellers installere nogle "via 4-1"
opdateringer som der skal til et andet chipset?

På forhånd tak.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-04-02 14:31

"[9000] Totter" <given@besked.com> skrev:
> Spillet kører fint, men så snart jeg går ud af spillet
> genstarter computeren. Skal der ellers installere nogle
> "via 4-1" opdateringer som der skal til et andet chipset?

Det kan man sagtens, jeg tror bare du har genstart
automatisk sat til.
<http://downloads.viaarena.com/drivers/4in1/4in1438(2)v(a).exe>

Tjek det her:
Kontrolpanel -> System -> Avanceret -> Indstillinger for
Start og Genoprettelse -> Fjern flueben i Genstart
Automatisk.

Forresten er de nyeste officielle Nvidia Detonator drivere
version 28.32:
<http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows2000>

/Mikael

Fra : [9000] Totter

Dato : 29-04-02 16:47

Situationen er klaret ved at gøre som Mikael NA skrev.
Mange tak

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 29-04-02 11:44

"[9000] Totter" <given@besked.com> wrote in message
> Det er en hel ren installation af WinXP og der køres med de
> nyeste detonator drivere v.28.80. Jeg har installeret Medal of Honor

Problemet ligger ganske givet ved dine drivere. Beta drivere kan være gode,
men normalt får man kun problemer med dem. Skift til de seneste officielle
(28.32) fra NVidia (www.nvidia.com). Det løser sikkert dit problem.