Postnumre i D / S / N på nettet
Fra : Bo Larsen

Dato : 27-04-02 16:12

I mit genealogiprogram bruger jeg (af sorteringsgrunde) nationalitetkode og
postnummer foran stedbetegnelserne.
Jeg undgår herved forvekslinger (der findes fx. nnn gange Skovby).

Hvor finder jeg postnumrene Danmark, sverige og Norge på nettet, da jeg
sidder langt fra hjemmet (men ikke unden øl).

Med venlig hilsen
Bo Larsen
GFO - Gesellschaft für Familienforschung in der Oberpfalz e.V.
Nürnberger Straße 234
D-93059 Regensburg
Email bolarsen@t-online.de

besøg vores hjemmeside http://gfo.genealogy.net
- vi har også et dansk resumé -

Fra : Arne Eckmann

Dato : 27-04-02 16:41

"Bo Larsen" <bolarsen@t-online.de> skrev i en meddelelse:

> Hvor finder jeg postnumrene Danmark, sverige og Norge på nettet, da jeg
> sidder langt fra hjemmet (men ikke unden øl).

Gad vide, om du ikke kan finde et indgangspunkt her:

http://www.spangshus.dk/portal/balticarea2.htm

mvh
Arne

Fra : Arne Eckmann

Dato : 27-04-02 16:48

"Arne Eckmann" <intet@svar.dk> skrev i en meddelelse:

> Gad vide, om du ikke kan finde et indgangspunkt her:
>
> http://www.spangshus.dk/portal/balticarea2.htm

Nåh ja - det svenske indgangspunkt virkede ikke pt.
men, der var dog bid her:

http://www.posten.se/foretag/vara_tjanster/postnummersok/index.jsp

mvh
Arne

Fra : Lisbet

Dato : 27-04-02 18:21

"Bo Larsen" <bolarsen@t-online.de> skrev i melding
> [...]
>
> Med venlig hilsen
> Bo Larsen
> GFO - Gesellschaft für Familienforschung in der Oberpfalz e.V.

Hei!
>Kanskje denne siden kan hjelpe?
http://www.stoverud.com/content.php3?page=poststeder_form

Vennlig hilsen