Blokering for modtagelse af SMS fre enkelt~
Fra : Graves

Dato : 04-02-01 17:08

Hejsa i NG
Er der nogen der ved om det er muligt at blokere for modtagelse af
SMS-beskeder fra et enkelt telefonnummer, men samtidig være i stand til at
modtage SMS fra alle andre ??

Problemet går ud på at een bestemt person, bliver ved med at sende vigtige
beskeder over SMS, så ssom ting der haster osv. Hvis jeg ikke ser at jeg har
modtaget en besked, er det jo min skyld at jeg ikke nåede et eller andet
ifb. med den besked som hastede ...... Vedkommende kan altså IKKE forstå, at
selv om vedkommende har fået en modtager kvittering, er det ikke
ensbetydende med at jeg har læst den besked som kom på en SMS på mobilen som
altså tilfældigvis lå og var tændt i bilen eller ude i entreen ....
Tro mig jag har prøvet, men det vil bar ikke sive ind .... såeh, hvis nu je
kunne blokere for at modtage SMS fra vedkommende, var vedkommende jo nødt
til at at ringe op, og dermed opnå sikkerhed for at den "vigtige" besked var
nået frem.

MVH
Graves

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-02-01 18:25

Graves skrev:

>Problemet går ud på at een bestemt person, bliver ved med at sende vigtige
>beskeder over SMS, så ssom ting der haster osv.

Det er da nemt at kurere. Ignorer hans beskeder indtil I er gået
glip af så meget vigtigt at han ikke synes det er sjovt mere.

>Hvis jeg ikke ser at jeg har modtaget en besked, er det jo min skyld ...

Næ. Din telefon kunne være gået i stykker. Det kan han umuligt
vide.

>Tro mig jag har prøvet, men det vil bar ikke sive ind ...

Har du overvejet at afbryde samarbejdet?

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/
   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Henrik Hansen

Dato : 04-02-01 18:39

> [...]
>modtaget en besked, er det jo min skyld at jeg ikke nåede et eller andet
[...]

Lyder som en rigtig kammerat.

Det kan ikke lade sig gøre. Med mindre Teledanmark eller din udbyder
selvfølgelig kan hjælpe dig, men det tvivler jeg på.

--
Henrik
http://peccavi.cjb.net

Fra : Martin Højriis Krist~